Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det et program for å spille av .avi filer på iPhonen? Vis ikke, har dere et konverteringsprogram å anbefale? Helt et som kan konvertere mange filer på en gang(serier o.l)

 

Uten JB så må man vel konvertere.

 

Med JB så har man jo VideoLAN (VLC) for iPhone som fungerer strålende :)

Lenke til kommentar

Da laster jeg ned VLC. Men hvordan skal jeg ligge inn filmene på iPhonen da? iTunes sier bare det er et ikke støttet format, må jeg legge den inn "manuelt" i mappene?

 

Jeg har også lurt på hvordan Bluetoothen fungerer. Har prøvd å koble den til bluetoothen i bilen, men den vil ikke oppnå kontakt. Og hvordan sender jeg en sang via bluetooth?

Lenke til kommentar
Da laster jeg ned VLC. Men hvordan skal jeg ligge inn filmene på iPhonen da? iTunes sier bare det er et ikke støttet format, må jeg legge den inn "manuelt" i mappene?

 

Jeg har også lurt på hvordan Bluetoothen fungerer. Har prøvd å koble den til bluetoothen i bilen, men den vil ikke oppnå kontakt. Og hvordan sender jeg en sang via bluetooth?

 

Koble den til i bilen skal gå helt fint, så bare prøv igjen. Man kan ikke sende musikk over bluetooth. (Med mindre du jailbreaker og installerer iBluetooth).

Lenke til kommentar
Finnes det et program for å spille av .avi filer på iPhonen? Vis ikke, har dere et konverteringsprogram å anbefale? Helt et som kan konvertere mange filer på en gang(serier o.l)

 

Uten JB så må man vel konvertere.

 

Med JB så har man jo VideoLAN (VLC) for iPhone som fungerer strålende :)

 

mplayer - finner det på Cydia ;)

Lenke til kommentar
jeg har tenkt til å kjøpe iphone 3gs med superpluss, men etter ett år har jeg lyst til å bytte til kort&kontant(telenor) er dette mulig?

Går det ann å ha kort&kontant på iphone 3gs?

Vet ikke om det går men trenger ett slik abonnement fordi jeg sender ikke meldinger/ringer hele tida...hvis du skjønner.

Svar fortest mulig ! ;)

Det vil ikke være noe problem :) Du står fritt til å bruke hvilket som helt abonnement etter 1 år.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...