Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å hindre iPhone å slå av skjermen når den er tilkoblet lader? Bruker telefonen en del på skolen i påvente av ny bærbar og det irriterer at skjermen slår seg av hele tiden.

Innstillinger -> generelt -> Autolås -> Aldri.

 

Forøvrig er det ikke bra for skjermen at den er på så lenge uten bruk.

Lenke til kommentar

Hello folkens.

 

Da var det på tide at jeg fikk meg en iphone også.

 

Er da ute etter en type deksel til denne.

Har sett på de Ed Hardy dekslene, og selve fasongen og materialet denne er laget i kjennes veldig godt ut, men utseende faller ikke akkurat i min smak.

 

Så noen som vet om noen som har samme fasong osv, bare at de ikke har det Ed Hardy designet på seg?

 

Linker til et bilde så folk skjønner hva jeg mener.

 

http://i532.photobucket.com/albums/ee328/b...album/kills.jpg

Lenke til kommentar

Hvordan er de skjermbeskytterene kontra invisibleshield?

Har god erfaring med invisibleshield fra før av, så synes denne er veldig god.

 

Eneste er at jeg synes den kan bli fort "møkkete". Sitter rester veldig godt på den, samt at den kan være veldig "treig" når du sklir fingeren over skjermen.

Lenke til kommentar
Invisibleshield var forferdelig på iPhone. Den glir ekstremt lett av hvis du tar mobilen ut av lomma for ofte.

 

Om du lar den stå til tørk etter at du har tatt den på, og passer på at kantene sitter ordentlig fast, så er det ikke noe problem. Aldri vært sånn med min invisibleshield i alle fall.

Gjorde det, lot den stå i hele 20 timer etter å ha tatt den på og kantene var perfekt, men den ble bare mer og mer slitt. Problemet er under hjem knappen, det er så tynt mellomrom at det er lett for plastikken å rives av.

Lenke til kommentar
Husk nå at det fører til at skjermen aldri låser seg av seg selv da, GTB.

 

Jeg har dock ved siden av PC'en, og skulle gjerne ha konstant opplyst skjerm, men ikke på bekostning av autolås generellt. Burde vært et alternativ for å slå av autolås når den er tilkoblet PC eller strøm.

 

Om man bruker SBsettings kan du gjøre dette.

Lenke til kommentar
Invisibleshield var forferdelig på iPhone. Den glir ekstremt lett av hvis du tar mobilen ut av lomma for ofte.

 

Om du lar den stå til tørk etter at du har tatt den på, og passer på at kantene sitter ordentlig fast, så er det ikke noe problem. Aldri vært sånn med min invisibleshield i alle fall.

Gjorde det, lot den stå i hele 20 timer etter å ha tatt den på og kantene var perfekt, men den ble bare mer og mer slitt. Problemet er under hjem knappen, det er så tynt mellomrom at det er lett for plastikken å rives av.

 

Rart.. Det eneste jeg har hatt litt problemer med er de små stykkene som skal beskytte chromen på over- og undersiden. Men likevel satt de fast. Kom bare litt støv under.

Lenke til kommentar

Har akkuratt byttet abbonement fra Netcom til Telenor. Nummeret skulle overføres og det skulle skje innen klokken 1600 i dag. På formiddagen i dag merket jeg at det ikke var mulig å motta eller sende meldinger TIL min iPhone med det gamle Netcom simkortet. Jeg tenkte som så at det nye kortet av aktivert og at jeg skulle bytte når jeg kom hjem.

 

Men når jeg kom hjem og byttet ville ikke det nye simkortet fungere i det hele tatt. Etter en kjapp telefon til telenor fikk jeg beskjed om å synkronisere med pcen for at det nye simkortet skulle fungere.

 

Dette var desverre ikke så lett da pcen jeg har synkronisert med er på reparasjon. Jeg valgte da å koble til en annen pc, og å synkronisere med den istedet. Da jeg koblet til lastet den først ned oppdatering til 3.1.3 før jeg fikk opp i iTunes at simkortet ikke var gyldig og iTunes ville ikke fungere.

 

Jeg prøvde derfor å sette inn mitt gamle simkort og koble til, dette fungerte fint. Mens den var koblet til satte jeg inn det nye simkortet og synkroniserte. Dette hjalp lite.

 

Etter mange forsøk prøvde jeg å gjenopprette telefonen. Dette gikk helt fint med hadde ingen innvirkning på at det nye simkortet ikke fungerer.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Det har kanskje blitt tatt opp før, da beklager jeg det. Men vil det komme en iPhone versjon av forumet i en dag? Det vil jo være fett! Litt slitsomt med original i iPhone.

Om noen gidder å lage en egen spesial tilpasset applikasjon for iphone så ja. Om ingen gidder så nei. Det er vel så enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...