Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken firmware jeg får når jeg bestiller en 3gs fra Telenor nå? Skulle gjerne ha jailbreaka den

 

Antakeligvis 3.1.2, men de har dessverre den nye bootloaderen så du må jailbreake på nytt hver gang telefonen skrus av.

Endret av zand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med å sende inn 3GS-en på reparasjon til Spaceworld? Lydløs-knappen har sluttet å fungere nå og har fått en del støv under skjermen, så tenkte å sende den inn. Er det slik at den blir sendt til Moobi, merket som ødelagt og jeg får en helt ny en? Spørsmålet er jo da hvor lang tid det vil ta, og hvordan det er med lånetelefon. Så som sagt, noen med noen erfaringer rundt dette?

Lenke til kommentar

Heisan.

 

Hva er den enkleste måten for å kunne bruke andre ringetoner enn de gørrkjedelige tonene som ligger ferdig på Iphonene?

 

Jeg tenker da på kunne bruke noen av de mp3 låtene jeg har lagt inn på telefonen..

 

Måten dette skal gjøres på bør ikke innbefatte itunes programmet... jeg bruker Mediamonkey til å legge inn musikk og det forsvinner så snart jeg syncer telefonen med itunes..

 

 

Legg gjerne inn en lettforståelig guide her og helst gratis :dribble:

 

 

 

Geir

Endret av Gega
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken firmware jeg får når jeg bestiller en 3gs fra Telenor nå? Skulle gjerne ha jailbreaka den

 

Antakeligvis 3.1.2, men de har dessverre den nye bootloaderen så du må jailbreake på nytt hver gang telefonen skrus av.

Arg! Det suger. Er det dette som heter tethered jailbreak?

Etter litt lesing så tror jeg at jeg dropper hele prosjektet. Alt for mye feil folk får. Har nettopp fått den her så det hadde vært litt leit å ødelagt den

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Heisan.

 

Hva er den enkleste måten for å kunne bruke andre ringetoner enn de gørrkjedelige tonene som ligger ferdig på Iphonene?

 

Jeg tenker da på kunne bruke noen av de mp3 låtene jeg har lagt inn på telefonen..

 

Måten dette skal gjøres på bør ikke innbefatte itunes programmet... jeg bruker Mediamonkey til å legge inn musikk og det forsvinner så snart jeg syncer telefonen med itunes..

 

 

Legg gjerne inn en lettforståelig guide her og helst gratis :dribble:

 

www.audiko.net

 

 

(Og jo, du vil trenge iTunes for å overføre)

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

noen som kan anbefalle noen apps eller?

 

amen! Er ny innenfor Iphone og skulle fått noen anbefalinger av apps jeg også!!

 

 

Meebo - Gratis IM app som støtter msn og google talk og andre, med push.

 

Trafikanten (Om du bor i Oslo) - rutetider for t-bane, trikk, buss og båt

 

Shazam - finne ut hva en sang du hører heter. Gratis

 

Yr.no - været

 

1881 - søke opp nr, navn, bedrift osv og legge til personer i kontaktliste. Gratis

 

Moneybook - expense tracker, logge hva du faktisk bruker penger på, med grafer osv. 17 kr

 

Fieldrunners - en av mine favorittspill. Tower defense. 17 (?) kr

 

Remote - iTunes fjernkontroll app. Gratis

Lenke til kommentar

 

Meebo - Gratis IM app som støtter msn og google talk og andre, med push.

 

Trafikanten (Om du bor i Oslo) - rutetider for t-bane, trikk, buss og båt

 

Shazam - finne ut hva en sang du hører heter. Gratis

 

Yr.no - været

 

1881 - søke opp nr, navn, bedrift osv og legge til personer i kontaktliste. Gratis

 

Moneybook - expense tracker, logge hva du faktisk bruker penger på, med grafer osv. 17 kr

 

Fieldrunners - en av mine favorittspill. Tower defense. 17 (?) kr

 

Remote - iTunes fjernkontroll app. Gratis

Takk for denne. Trengte den :)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å sende inn 3GS-en på reparasjon til Spaceworld? Lydløs-knappen har sluttet å fungere nå og har fått en del støv under skjermen, så tenkte å sende den inn. Er det slik at den blir sendt til Moobi, merket som ødelagt og jeg får en helt ny en? Spørsmålet er jo da hvor lang tid det vil ta, og hvordan det er med lånetelefon. Så som sagt, noen med noen erfaringer rundt dette?

 

Netcom-telefoner blir sendt til moobi, Telenor-telefoner til Mcare.

 

Moobi håndterer ferdig ALLE sine iphone saker innen 3 dager fra de har mottat den, så de er veldig raske.

Merker også at de fleste telefonene som blir sendt inn til mcare har ca. samme behandlingstid.

 

Du har ikke krav på lånetelefon før 7 dager, men så lang tid tar det som regel ikke.

 

Angående problemene med telefonen din høres det ut som du får en SWAP-enhet.

 

Jobber selv i en elektronikk-butikk, så håndterer en del iphone-saker :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Usikker på om det er spurt om før (det er det sikkert), men det blir litt for mange sider å lese gjennom. Uansett, eg fekk iPhonen min for nokre dagar sidan, og er storleg fornøgd, men eg lurer på ein ting. Eg skulle legge inn eit par filmar i iTunes, men det gjekk berre ikkje. Eg prøvde på fleire forskjellige måtar, men ingenting fungerte. Eg skjønte ikkje heilt problemet først, men så prøvde eg eit par andre filmar, og då gjekk det med èin av dei. Etter enda litt prøving viste det seg at det kun var MP4-formatet som ville la seg overføre. Kvifor? Støttar ikkje iTunes andre videoformat enn MP4? :omg: Er det rett og slett slik at eg må til å konvertere samtlige filmar eg vil spele av via iTunes eller legge inn på iPhonen, eller har eg misforstått noko her? :huh:

 

Takk! :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Hei!

 

Usikker på om det er spurt om før (det er det sikkert), men det blir litt for mange sider å lese gjennom. Uansett, eg fekk iPhonen min for nokre dagar sidan, og er storleg fornøgd, men eg lurer på ein ting. Eg skulle legge inn eit par filmar i iTunes, men det gjekk berre ikkje. Eg prøvde på fleire forskjellige måtar, men ingenting fungerte. Eg skjønte ikkje heilt problemet først, men så prøvde eg eit par andre filmar, og då gjekk det med èin av dei. Etter enda litt prøving viste det seg at det kun var MP4-formatet som ville la seg overføre. Kvifor? Støttar ikkje iTunes andre videoformat enn MP4? :omg: Er det rett og slett slik at eg må til å konvertere samtlige filmar eg vil spele av via iTunes eller legge inn på iPhonen, eller har eg misforstått noko her? :huh:

 

Takk! :)

Nei, iTunes tar bare mp4 filer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...