Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVORFOR driver alle og sier at iPad er en forvokst iPhone?! Det er mer en forvokst iPod!

Kanskje delvis på grunn av at den har 3G integrert og 802.11n som den nyeste 3GS har i hardwaren sin?

Det er nok mye på grunn av det. Uansett skal jeg ha en grunnet iBooks, PDFstøtte og 3G. Hadde egentlig forventet å lege med den i april/mars og bruke den i forbindelse med muntlig eksamen, men så greit var det nok ikke nei :/

Vurderer å få en jeg kjenner til å sende den over og abonnere på 3G fra telenor.

Lenke til kommentar
Jeg måtte restarte iphone, og legge inn itunes på nytt på en annen pc. Hvordan får jeg apps jeg har betalt for over på iphone nå?

 

Er bare å logge inn på appstore med det brukernavnet du brukte når du betalte for programmene. Last de ned på nytt, og det vil komme opp en beskjed om at du har allerede kjøpt programmet og at du kan laste det ned på nytt uten å betale for det igjen.

 

Har selv gjort dette mange ganger med hell.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke koblet min på N nettverket hjemme, og jeg kjøpte like før jul med da nyeste software. Noen måte jeg kan se om jeg har "riktig" hardware?

Har forresten skjult N nettverk om det skal ha noe å si.

Vel, skjønner problemet ditt godt. Du skjønner, N-Støtte i hardwaren har dessverre ikke blitt aktivert enda i software, så du må nok vente litt til eller konfigurere nettverket ditt annerledes.
Lenke til kommentar
Jeg får ikke koblet min på N nettverket hjemme, og jeg kjøpte like før jul med da nyeste software. Noen måte jeg kan se om jeg har "riktig" hardware?

Har forresten skjult N nettverk om det skal ha noe å si.

Vel, skjønner problemet ditt godt. Du skjønner, N-Støtte i hardwaren har dessverre ikke blitt aktivert enda i software, så du må nok vente litt til eller konfigurere nettverket ditt annerledes.

 

 

Kjører G-nettverk og så er igrunn ikke så veldig stort problem:) Tviler på at det blir særlig merkbar forskjell likevel men, hadde jo vært moro å ha likevel:)

Lenke til kommentar
ifølge macrumors.com er det ikke lurt å kjøpe iPhone, når det vil bli oppdatert snart. Men når vil den neste versjon komme ut?

I sommer blir det nok ja, men den kommer nok ikke til norge før i august/september.

 

Ja. Lansering i sommer. Ble litt uklart. Og blir vel USA som er første prioritet når det gjelder levering av telefonen. Så er vel å smøre seg inn med tålmodighet her i nord :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...