Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Preferenceloader er allerede innstallert.

Winterboard Settings finner jeg kun info om på nett, men finner ikke i Rock, Cydia eller Appstore.

SSH Finner jeg bare tilleggsprogrammer til i Rock og Cydia, men finner ulike programmer i Appstore.

 

Har aldri hatt SSH innstallert, og aner ikke hva det er til eller hvordan det brukes.

 

Winterboard Settings kan jeg aldri huske å ha innstallert heller.

 

Bruker forøvrig ikke noe theme nå. Har lastet inn noen som jeg har prøvd, men har ikke blitt fornøyd, så jeg har valgt dem bort.

 

Winterboard settings er ikke å få tak i akkurat nå såvidt jeg har forstått.

 

SSH gir deg tilgang til hele iPhonens filsystem slik at du kan endre eller legge til filer for all mulig tweaking og modifikasjon av systemet. Med dette kan du altså legge til ikonene du ønsker å bruke, selv om dette nok er noe mer tungvint enn du kanskje hadde håpet ...

 

Hva har du forresten aktivert i Winterboard akkurat nå?

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
Hjelp!!

 

Er dritt lei av at iPhonen kommer i gjenopprettingsmodus hver gang jeg jailbreaker. Laster ned Kirikae eller Backgrounder, og når det står "reboot device" blir den helt gal. Noen som vet?

 

Du har vel firmware 3.1.2? Da må du vel kjøre blackrain, eller hva du bruker for å jailbreake, hver gang du skrur av eller restarter telefonen for å få boote.

Lenke til kommentar
Hjelp!!

 

Er dritt lei av at iPhonen kommer i gjenopprettingsmodus hver gang jeg jailbreaker. Laster ned Kirikae eller Backgrounder, og når det står "reboot device" blir den helt gal. Noen som vet?

 

Du har vel firmware 3.1.2? Da må du vel kjøre blackrain, eller hva du bruker for å jailbreake, hver gang du skrur av eller restarter telefonen for å få boote.

 

Har firmware 3.1.2, ja, og har jailbreaket med Blackrain. Alt går greit helt fram til installeringen av Kirikae eller Backgrounder (eneste som krever reboot som jeg har prøvd). Det er etter jeg trykker på "reboot device" feilmeldingen kommer opp.

Lenke til kommentar
Preferenceloader er allerede innstallert.

Winterboard Settings finner jeg kun info om på nett, men finner ikke i Rock, Cydia eller Appstore.

SSH Finner jeg bare tilleggsprogrammer til i Rock og Cydia, men finner ulike programmer i Appstore.

 

Har aldri hatt SSH innstallert, og aner ikke hva det er til eller hvordan det brukes.

 

Winterboard Settings kan jeg aldri huske å ha innstallert heller.

 

Bruker forøvrig ikke noe theme nå. Har lastet inn noen som jeg har prøvd, men har ikke blitt fornøyd, så jeg har valgt dem bort.

 

Winterboard settings er ikke å få tak i akkurat nå såvidt jeg har forstått.

 

SSH gir deg tilgang til hele iPhonens filsystem slik at du kan endre eller legge til filer for all mulig tweaking og modifikasjon av systemet. Med dette kan du altså legge til ikonene du ønsker å bruke, selv om dette nok er noe mer tungvint enn du kanskje hadde håpet ...

 

Hva har du forresten aktivert i Winterboard akkurat nå?

 

 

Dette er sannhet med modifikasjoner. Winterboard Settings kan lastes ned fra Xsellizes source.

Lenke til kommentar
Trace? Ikke akkurat "tenkespill", men det blir svært vanskelig og frustrerende etterhvert.

 

Lastet ned, prøvd, og runda.

 

Fint spill, men litt vel mange bugs. Hadde vært artigere dersom man måtte samle ting i spillet og fått poeng etter hvor mange man klarte. Jeg tviler på at jeg gidder alle banene igjen bare for å forbedre tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...