Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Så jævli håpløst da. Synd jeg har synca alt på telefonen min med en PC på jobben da. ;P Blir en kjedelig dag den dagen den PC'n blir erstattet med andre ord...

 

Skjønner ikke hvorfor ikke Apple lar iTunes synce med hverandre. Altså at alt som skjer i iTunes på én PC også skjer på iTunes på alle de andre PC'ene. Vi har jo alle en Apple online konto uansett, som kan brukes til dette.

 

Var ikke dette en av de store nyhetene på iT9 da? Med Home Sharing så kan du ha opptil 5 PC/Mac som speiler/syncer mot hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du ikke OS 3.1 så fungerer det ikke :)

Det har jeg...

 

Bruker iTunes på flere maskiner da... har vel sync'a Apps'ene på en annen PC. Vet ikke om det har noe å si?

 

Høyreklikk på iphonen i itunes og velg transfer purchases. Da vil appsene ligge på den maskinen og.

 

Men... tror ikke dataene til appsa blir overført. Med mindre de har forandret det i versjon 9.0. Har vært gjennom noen kjedelige synkroniseringer selv, og mistet alt av data i programmene som resultat. Heldigvis har jeg ikke hatt telefonen så lenge, men det var kjedelig likevel. Synes synkroniseringsfunksjonaliteten til itunes er ganske sørgelig. Men hvis det er en av tingene som er bedre i 9.0, er det bare å gratulere Apple. Noe seint er det dog.

Lenke til kommentar

Har nå hatt iphonen 1 uke, og 3 ganger har alle nedlastede apps stoppet å fungere etter synkronisering med pc... (Det skjer ikke hver gang tou)

 

Noen som aner hva som kan være galt? fungerer med gjenoppretting, men det er UTROLIG irriterende!

 

En annen ting jeg lurer på hvordan jeg skal få mobilnettverk til å fungere, har prøvd alt av settings som står rundt på forum.. Har chess

Lenke til kommentar
Har selv ikke funnet en god løsning på "problemet".

 

Da fant jeg svar på problemet :)

 

Hvis du går på "Innstllinger" -> "Generelt" -> "Nettverk" -> "Mobildatanettverk" så kommer det opp forskjellige innstillinger til mobildata-tjenester. Bytt ut APN-navnet du har (netcom/telenor el.) og bare skriv et ord elns, da vil den ikke koble seg opp mot mobil-nettet :new_woot:

Nja, det har jeg prøvd, men opplevde at batteriet ble slukt da. Mulig det hadde en annen årsak, kan prøve igjen og se. Har du merket noe markant på din batteritid?

Lenke til kommentar

Hei ! Jeg lastet over all min mp3 musik på en ny PC ca. 14 GB. Når jeg overførte denne musikken til itunes og så til min 3GS så er det nesten ingen albumbilder å se. Prøver å hente

albumbilder fra itunes men det funker ikke. På min ipod touch så hadde jeg albumbilder på nesten samtlige album. Noen som har forslag på hva jeg bør gjøre ?

Lenke til kommentar

Hei, da var jeg med i klubben. :)

 

Det virker som at AppStore sliter litt med å se at jeg er norsk. Resten av mobilen er på engelsk, men hele AppStore, inkludert feilmeldinger osv., er på engelsk. Fikk også opp en feilmelding om at min konto kun kan brukes med norske AppStore, men den er borte nå.

 

Noe jeg må gjøre?

 

Ellers vet jeg at dette er spurt om sånn ca. hundre ganger før, men med slike store tråder blir det vanskelig å holde oversikten. Noen som har en lenke eller lignende til en post, artikkel e.l. som oppsummerer hvilke apps man bør ha? Evt. en side som omtaler apps som er spesielt relatert til Norge?

Lenke til kommentar

Er ny på dette iphone greiene, men går det ikke ann å legge inn mer enn 1 egendefinert ringetone om gangen. har fulgt guiden i itunes å enda ban på konvertert fil å lagt inn i ringetone mappa på telefonen. men legger jeg til flere snutter i mapper vises det fremdeles bare en sang på telefonen som tilpassede sanger. stemmer dette eller går det ann å ha flere egentilpassede ringetoner på telefonen?

Lenke til kommentar
Er ny på dette iphone greiene, men går det ikke ann å legge inn mer enn 1 egendefinert ringetone om gangen. har fulgt guiden i itunes å enda ban på konvertert fil å lagt inn i ringetone mappa på telefonen. men legger jeg til flere snutter i mapper vises det fremdeles bare en sang på telefonen som tilpassede sanger. stemmer dette eller går det ann å ha flere egentilpassede ringetoner på telefonen?

 

Jeg har for øyeblikket 5 forskjellige ringetoner som jeg har lagt til selv, men husker ikke om jeg har lagt til noen via iTunes eller ikke. . .

 

Du kan jo prøve denne siden istedet for iTunes, kanskje det fikser biffen :)

Lenke til kommentar
Er ny på dette iphone greiene, men går det ikke ann å legge inn mer enn 1 egendefinert ringetone om gangen. har fulgt guiden i itunes å enda ban på konvertert fil å lagt inn i ringetone mappa på telefonen. men legger jeg til flere snutter i mapper vises det fremdeles bare en sang på telefonen som tilpassede sanger. stemmer dette eller går det ann å ha flere egentilpassede ringetoner på telefonen?

 

Jeg har for øyeblikket 5 forskjellige ringetoner som jeg har lagt til selv, men husker ikke om jeg har lagt til noen via iTunes eller ikke. . .

 

Du kan jo prøve denne siden istedet for iTunes, kanskje det fikser biffen :)

 

Ja jo har prøvd det, men problemet er ikke å få lage ringetonene. får laga de fint å lagt de inn i iphonen fint å de virker, men på selve telefonen viser bare den siste ringetonen jeg la inn. har prøvd med å ha mange melodier i mapper ringetoner men det viser bare den siste jeg la til i telefonen...

Lenke til kommentar
Er ny på dette iphone greiene, men går det ikke ann å legge inn mer enn 1 egendefinert ringetone om gangen. har fulgt guiden i itunes å enda ban på konvertert fil å lagt inn i ringetone mappa på telefonen. men legger jeg til flere snutter i mapper vises det fremdeles bare en sang på telefonen som tilpassede sanger. stemmer dette eller går det ann å ha flere egentilpassede ringetoner på telefonen?

Peøv å legge til ringetonene i itunes biblioteket ditt før du overfører derfra.

Lenke til kommentar
Er ny på dette iphone greiene, men går det ikke ann å legge inn mer enn 1 egendefinert ringetone om gangen. har fulgt guiden i itunes å enda ban på konvertert fil å lagt inn i ringetone mappa på telefonen. men legger jeg til flere snutter i mapper vises det fremdeles bare en sang på telefonen som tilpassede sanger. stemmer dette eller går det ann å ha flere egentilpassede ringetoner på telefonen?

Peøv å legge til ringetonene i itunes biblioteket ditt før du overfører derfra.

 

kan prøve dette, men virker jo litt rart det og aat jeg ført må legge de i biblioteket før jeg overfører til telefonen, men takk for tipset.. skal prøve

Lenke til kommentar

Er det noe jeg kan gjøre så telefonen slutter å oppgi nummerene som ### ## ###?

 

edit: Når jeg tenker meg om vet jeg vel egentlig veldig godt at Apple da har bestemt at det er slikt nummer skal være, og ikke gir meg muligheten til å endre på det, så kanskje dumt spørsmål.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...