Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Noen so kan hjelpe når det gjelder mms. er ingen problem å legge til bilde eller video. men hvordan legger man med lydopptar på en mms? finner ingen plasser der jeg kan legge til... i menyen som kommer opp står det bare bilde eller video og velg eksisterende. ingen lyd altså..

 

En annen ting også. går det ann å laarge en påbegynt sms... er kalr over at når jeg trykker home knapper og senere går tilbake husker den hva som er skrevet, men hvis jeg vil lagre flere påbegynte går det?

Endret av bjorne83
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å ha 3g aktivert koster ikke noen ting ekstra, selv ikke når du ringer eller sender meldinger.

Hastigheten på datatrafikk øker og samtalekvaliteten blir bedre.

 

Det koster ikke noe i kroner og øre, men det koster alvorlig med batteri. Forøvrig får man ingen merkbar bedring samtale kvalitet med 3G aktivert.

Lenke til kommentar

I desperasjonen over å ikke få til GPS-funksjonen på min nye 3G spør jeg:

 

- Jeg går fram og tilbake utenfor huset mitt, wifi er kobla til, men GPSen klarer ikke å finne ut hvor jeg befinner meg. Hva er galt? Kan GPSen være slått av, og i så fall hvor slår man den på?

 

- Får man ikke et eget tegn oppe i menylinja når GPS er aktivert? Slik som eget tegn for 3G og Wifi.

 

På forhånd takk for svar.

 

Mvh Steffen.

Lenke til kommentar

Jeg installerte runkeeper på den og da kom signalet som lyn fra åpen himmel.

 

Alt virker nå.

 

 

Et annet spørsmål.

 

Nå har jeg to iphones her nå. En 1 gen. som jeg har hatt ett år og 3Gen jeg fikk i dag.

 

Gjorde jeg noe dumt ved å bruke samme itunes-konto i app-storene på begge telefonene? Det er vel ikke slik at alt jeg har installert på min første iphone nå ikke vil fungere lenger, siden man kun ha en itunes-konto til hver iphone?

 

Jeg installerte kun runkeeper på min 3G, for å teste GPSen.

Lenke til kommentar

Har et problem med min IPhone 3g! :O

 

Jeg fikk fiksa skjermen min, hos noen karer etter at den hadde sprukket. Men etter en stund nå, legger jeg merke til at hvis jeg trykker litt hardere på skjermen, så, skjer det samme som skjer hvis du trykker hardt på en bærbar skjerm. Jeg liker ikke dette, så jeg håper på raskt svar :)

Lenke til kommentar
Noen so kan hjelpe når det gjelder mms. er ingen problem å legge til bilde eller video. men hvordan legger man med lydopptar på en mms? finner ingen plasser der jeg kan legge til... i menyen som kommer opp står det bare bilde eller video og velg eksisterende. ingen lyd altså..

 

En annen ting også. går det ann å laarge en påbegynt sms... er kalr over at når jeg trykker home knapper og senere går tilbake husker den hva som er skrevet, men hvis jeg vil lagre flere påbegynte går det?

 

Så det er altå slik at jeg ikke kan videresende lydklipp jeg allerede har uten å måtte ta opp lydklippet å sende det som mms.. å har leg lagt til et lydklipp kanj eg ikke legge til bilder...

Enten eller??

Må si jeg er litt skuffet over sms/mms funksjonene på iphone..

Lenke til kommentar
Noen so kan hjelpe når det gjelder mms. er ingen problem å legge til bilde eller video. men hvordan legger man med lydopptar på en mms? finner ingen plasser der jeg kan legge til... i menyen som kommer opp står det bare bilde eller video og velg eksisterende. ingen lyd altså..

 

En annen ting også. går det ann å laarge en påbegynt sms... er kalr over at når jeg trykker home knapper og senere går tilbake husker den hva som er skrevet, men hvis jeg vil lagre flere påbegynte går det?

 

Så det er altå slik at jeg ikke kan videresende lydklipp jeg allerede har uten å måtte ta opp lydklippet å sende det som mms.. å har leg lagt til et lydklipp kanj eg ikke legge til bilder...

Enten eller??

Må si jeg er litt skuffet over sms/mms funksjonene på iphone..

 

Nå er jeg ikke helt med. Du har et lydopptak på iPhonen som du vil sende/overføre til PCen?

Lenke til kommentar
Noen so kan hjelpe når det gjelder mms. er ingen problem å legge til bilde eller video. men hvordan legger man med lydopptar på en mms? finner ingen plasser der jeg kan legge til... i menyen som kommer opp står det bare bilde eller video og velg eksisterende. ingen lyd altså..

 

En annen ting også. går det ann å laarge en påbegynt sms... er kalr over at når jeg trykker home knapper og senere går tilbake husker den hva som er skrevet, men hvis jeg vil lagre flere påbegynte går det?

 

Så det er altå slik at jeg ikke kan videresende lydklipp jeg allerede har uten å måtte ta opp lydklippet å sende det som mms.. å har leg lagt til et lydklipp kanj eg ikke legge til bilder...

Enten eller??

Må si jeg er litt skuffet over sms/mms funksjonene på iphone..

 

Nå er jeg ikke helt med. Du har et lydopptak på iPhonen som du vil sende/overføre til PCen?

Nei jeg har lyst å kunne sende lydklipp jeg har som mp3 på telefonen som jeg vil sende som mms...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...