Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Hvem vet! Godt mulig de lanserer en streaming tjeneste. Apple vet godt at streaming er det neste store, og de vil nødig sitte på benken og se at mange andre hopper på før de gjør det. Spotify har vist at det er stor interesse rundt streaming, så Spotify har gjort "researchen", de store har fulgt med, og nå kan de selv se resultatet, forså å lansere deres egen tjeneste.

 

Nå skyter jeg med uzi i mørke her, men det vil være et naturlig steg å ta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må nesten gjenta da jeg synes dette er rart

Kan man IKKE sende en mld til flere personer uten at meldingen går over til mms melding?

Jeg vil da anta at om du sender til 10 personer så sender du da avgårde 10 mms meldinger som da er dyre

 

En annen sak jeg reagerer på er at programmer jeg har kjøpt etter ca 2 dager ikke vil la seg åpne, noen grunn til det?

Jeg kan slette dem og laste dem ned(gratis heldigvis) å så åpne dem igjen, men herregud så irriternde

bump......

 

Jeg må da stille et - sikkert utrolig dumt - spørsmål: Hvordan ser en at den går over til mms? Jeg har sendt melding til flere uten å ha tenkt særlig over det. Kan jeg ha brukt mms uten å vite det? Litt småergerlig i tilfelle ...

Lenke til kommentar
Hva tror dere Apple lanserer på ipod festen 9 september? itunes streaming? haha

 

I så fall så vil jeg ikke tro det er oppe og går med en gang i Norge. Mtp. Det tok jo sin tid før iTunes Store kom til Norge. Og du ser jo hvor langt vi er med TV-seriekjøp på iTunes.

Men kan jo hende de lanserer med en gang :p For alt vi vet. Om det kommer en slik tjeneste da.

 

9. September så er det vel ingen hemmelighet lenger at det kommer nye iPod's med kamera.

 

Da har jeg fått lekt litt med Spotify på telefonen og må si det er genialt! Syns Apple kan få løsna litt på grepet sitt sånn at man kan kjøre det i bakgrunnen, men det er vel for mye å forlange.

 

Kjører nå på med iPhone 3GS, Spotify Mobile og Beats by Dr. Dre headsettet og må si det er en relativt bra trio xD

Lenke til kommentar
Hvem vet! Godt mulig de lanserer en streaming tjeneste. Apple vet godt at streaming er det neste store, og de vil nødig sitte på benken og se at mange andre hopper på før de gjør det. Spotify har vist at det er stor interesse rundt streaming, så Spotify har gjort "researchen", de store har fulgt med, og nå kan de selv se resultatet, forså å lansere deres egen tjeneste.

 

Nå skyter jeg med uzi i mørke her, men det vil være et naturlig steg å ta.

Kommer garantert en streaming tjeneste fra Apple snart. De har ikke råd til å sitte på gjerdet nå. Hvorfor i all verden skal man bruke iTunes "at all" lenger når man har Spotify? Trodde Spotify kom til å få en begrensning i form av at man alltid måtte være online, men når man faktisk kan laste ned 3000 låter i "offline modus" på Spotify så røyk det argumentet også.

 

Tipper låtsalget på iTunes kommer til å stupe nå med Spotify tilgjengelig, og da er nok Apple straks på banen med "iTunes Stream" eller noe i den dur. ;) Noe annet ville vært ekstremt merkelig i hvert fall, ettersom Apple har vært kongen av online musikk i flere år nå...

Lenke til kommentar
Fra telenor LanSi?

 

Spotify offline list, hvordan funker det? :)

Funker som fjell. Markerer bare de sangene man ønsker å kunne spille offline, så lastes disse ned hvis du er på Wlan. Deretter kan du spille dem så mye du vil, selv uten både mobil- og wifi-tilgang. (Du kan maks laste ned 3000 sanger i gangen, men det skulle holde en stund.)

 

når man kjøper ting fra applestore? kommer det da på mobil regninga når du sal betale eller hvordn fungerer det??

Alt du kjøper fra Applestore kommer på VISA-regninga. Eller, som et vanlig trekk i banken da. Samma om jeg handler på Rema eller Applestore, funker på samme måte.

 

Ingenting annet enn bruk (hvis applikasjonene du laster ned trenger tilgang til nettet) vil havne på telefonregninga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...