Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Spotify til iPhone ser jeg ikke helt poenget i. Man kan jo ikke gjøre noenting annet mens man hører på musikk. App'en kan ikke kjøre i bakgrunnen med mindre man har jailbreaked og kjører Backgrounder.

 

Dette er for dårlig. Sånn sett så er Spotify til Android mye bedre. Det kan i det minste kjøre i bakgrunnen mens man gjør andre ting der...

 

Bare det å lese eller svare på en SMS vil jo avbryte musikkspillingen på iPhone... Flott!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt poeng, bidz... Ser den :) heldigvis kjøret jeg backgrounder, så det er ikke noe problem! Ellers er det jo veldig underholdende (synes hvertfall jeg) å bla seg rundt om kring i forskjellige artister og albumet mm. Mens man hører på musikken :)

Bare en liten statusrapport fra Spotify etter en times bruk:

 

fungerer greit foreløpig hvis man har god 3G tilkobling... Telefonen slo over på Edge ett par steder, men dette gikk også greit, musikken stoppet så vidt det var ett par ganger. Liker også veldig godt at hele themet til appen skifter farge når man ikke har dekning... Så skjønner man fort hva problemet gjelder :p offline funksjonen er også MEGET kjekk å ha. For øvrig har applikasjonen krasjet to ganger på ca. En times bruk... Helt uten videre :/ håper det går seg til! Men alt i alt: kjempe bra!

 

EDIT: skriver fra iPhone, så blir en del skriveleifer...

 

Andak :)

Endret av Andak
Lenke til kommentar

Jeg lastet nettopp ned ca 100 sanger fra Spotify via WiFi for å kunne høre på i offline-modus, det fungerte utmerket! Men nå vil jeg helst ha tilbake de ca 400 megabytene jeg brukte, må jeg da tilbake til WiFi-modus og synkronisere etter å ha slettet playlistene fra Spotify? Har ikke WiFi-tilgang nå.. Ser ikke ut til at jeg får tilbske ledig kapasitet på mobilen ellers..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Når du kobler til kabelen, får du opp autokjør, er bare å gå inn på iphonen også hente bilder og dra til skrivebord.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Spotify på mobilen har vært helt fantastisk for meg i hele dag. Offline-modus funker fantastisk og det samme er vanlige modusen med 3G (til og med Edge!). Kjører Backgrounder (jailbreak) så da er det ingen problemer i det hele tatt men kan skjønne at det er frustrerende for de uten jailbreak å ikke ha muligheten for å en gang skrive/sjekke en SMS mens man hører på musikk. Her, derimot, funker det helt flotters. :D

 

Btw, for den som lurte; har man lagret en sang i en offline playlist, så spilles den bare av til og med når man har internett/dekning fra telefonen, og streames ikke.

 

Og for å "få tilbake plassen" man brukte med en offline playlist; vel, det er et godt spørsmål. Å slette playlisten blir jo litt for mye. Er nok å synkronisere etter man tar vekk playlistene som offline playlists. Vet ikke helt. Noen som har et konkret svar når det gjelder dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...