Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mobilen har testet Spotify, og dette kom de fram til:

 

"Ifølge beregningene til Idg.se ligger overføringshastighetene ved streaming på Spotify på rundt 170 Kbit/s, eller omtrent 1,24 MB per minutt. Det betyr at du bruker inntil en gigabyte data per uke dersom du bruker Spotify to timer per dag.

 

Vi gjorde en egen liten test i Mobilen.no-redaksjonen, og testet hvor mye data Spotify brukte på iPhone i løpet av en times tid. Resultatet ble 82 MB på 64 minutter, noe som stemmer godt overens med tallene til Idg.se. Både Telenor, NetCom og Chess – de offisielle iPhone-leverandørene i Norge – struper hastigheten dersom du bruker mer enn 4-5 GB per måned, og nettopp det kan by på problemer for ivrige Spotify-brukere på mobilen."

 

Dette gir deg en pekepinn på hvor mye streaming av musikk inkl.radio koster.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
Heihei :)

Sitter med en fersk Iphone 3GS i hånda og lurer på om det er en innstilling for å skru av oppkobling mot 3G/mobil-nett når jeg har på wifi og wifi'en blir avbrutt?

 

Du kan gå inn på datakonto å sete en x bak datakonto navnet. Da kan du kun gå på nett med wifi aktivert

 

Takker så meget for svar :new_woot:

Lenke til kommentar
Har selv ikke funnet en god løsning på "problemet".

 

Da fant jeg svar på problemet :)

 

Hvis du går på "Innstllinger" -> "Generelt" -> "Nettverk" -> "Mobildatanettverk" så kommer det opp forskjellige innstillinger til mobildata-tjenester. Bytt ut APN-navnet du har (netcom/telenor el.) og bare skriv et ord elns, da vil den ikke koble seg opp mot mobil-nettet :new_woot:

Lenke til kommentar
Heihei :)

Sitter med en fersk Iphone 3GS i hånda og lurer på om det er en innstilling for å skru av oppkobling mot 3G/mobil-nett når jeg har på wifi og wifi'en blir avbrutt?

 

Du kan gå inn på datakonto å sete en x bak datakonto navnet. Da kan du kun gå på nett med wifi aktivert

 

Takker så meget for svar :new_woot:

 

 

hah, ble vel ganske likt det her, eller? :p

Lenke til kommentar
Oppdaterte til iPhone OS 3.1 i går, og nå får jeg ikke koblet meg opp på hjemmenettverket mitt. Flere som har oppgradert som har dette problemet?

Nei, men har et annet problem.

 

Oppgraderte også til iTunes v9, og nå får jeg opp skjermbildene fra telefonen (som viser apps'ene jeg har installert). Det skulle være mulig å sortere disse i iTunes nå, men hos meg kan jeg bare se på dem, ikke sortere dem. Er liksom "deaktivert" det feltet hvor apps'ene vises. Andre med det problemet? Løsning?

Lenke til kommentar

Hvis jeg krysser av for å synkronisere Apps på PC og iPhone så får jeg denne meldinga:

 

"Er du sikker på at du vil synkronisere programmer? Alle programmer og tilhørende data på iPhone-enheten "voluz iPhone" vil bli erstattet med programmer fra dette iTunes-biblioteket."

 

Blir litt usikker på hva jeg skal svare da... ligger jo tydeligvis ingen Apps i iTunes-biblioteket, så betyr det at jeg mister alle Apps'ene som ligger på telefonen i verste fall?

 

Se vedlagt skjermbilde.

post-27284-1252620437_thumb.png

Lenke til kommentar
Det stemmer, og da må du laste dem ned igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig for Apple å lage noe som ikke inneholder setningene "Er du sikker" og "vil bli slettet"!

Så jævli håpløst da. Synd jeg har synca alt på telefonen min med en PC på jobben da. ;P Blir en kjedelig dag den dagen den PC'n blir erstattet med andre ord...

 

Skjønner ikke hvorfor ikke Apple lar iTunes synce med hverandre. Altså at alt som skjer i iTunes på én PC også skjer på iTunes på alle de andre PC'ene. Vi har jo alle en Apple online konto uansett, som kan brukes til dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...