Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Sitter og ser på Ebay etter 3GS. Lurer på for eksmepel som her.. Er det uten opperatørlås eller abonnement slik at jeg kan sette sim-kortet mitt rett inn?

 

Tor nok denne er låst til AT&T. Går selvfølgelig å Jailbreake osv....

Søk etter telefoner fra Australia. Det er visst et av de få land i verden som får selge offisielt ulåste iPhone.

Sjekk f.eks. denne.

 

Fikk sjøl tilslaget på en Australia-telefon. Ventes hit sist i neste uke... :-)

<Glede seg...!>

 

Meget interessant ja. Tror jeg slår til på det tllbudet der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey guys! (and girls) :)

 

Sitter å sikler litt på iPhone for tiden men det er ikke det spørsmålet mitt skal dreie seg om denne gang...

 

Lurer på om noen av dere har iTalk abonnementene til NetCom? F.eks. med iTalk Small har du vel 500Mb i måneden å bruke på datatrafikk og ett visst antall minutter å ringe for.

Spørsmålet er om NetCom tilbyr noen oversikt over hvor mye datatrafikk du har brukt og hvor mye du da har igjen å forbruke før du er tom den aktuelle måneden? Samme går for ringeminutter.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå slått til på en ny 32GB 3gs på ebay for $670 inkl frakt. Ganske billig spør du meg. Men jeg har et problem; jeg har i dag en sony ericsson telefon og en ipod touch (3.0) og prøver ved hjelp av ipod'en å finne ut hvordan jeg skal overføre kontaktene mine fra SE-telefonen til den kommende iphonen. Når jeg sender alle kontaktene fra SE-telefonen til mac'en som en vcf-fil som jeg så overfører via e-post til ipod touch'en så lar den være å vise navn som inneholder æ,ø og å. Noen andre som opplevere dette?

 

Hva er den beste måten å overføre kontakter fra Sony Ericsson-telefoner til iPhone?

Lenke til kommentar

Ang pris på 3GS:

 

Så fant jeg følgede påstand i en annen blogg:

 

erlingkrist 2 days ago Log in to Reply

 

@MacGeeky Ifølge han som driver Klart svar der jeg har bestilt 3GS, blir utsalgsprisen omtrent den samme som 3G. Dvs ca. 2200 med iTalk.

 

Som dere ser så kommer det ikke fram hvilken utgave det er snakk om.

Lenke til kommentar

Uansett hvilken utgave det er snakk om så er det greit for meg. Det høres ut som en grei pris og 16GB er mer enn nok for meg uansett. Men om det skulle vise seg at det blir 32GB modellen som koster 2200kr (noe jeg tror er svært usannsynlig) sier jeg ikke nei takk.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på samme saken med kontakter fra min Nokia telefon og over mot iPhone.

 

Kommer iPhone med et program til PC som likner på Nokias PC Suite? I så fall tror jeg rett og slett jeg legger inn backup av telefonen i PC Suite og manuelt redigerer over kontakter i iPhones program for å få alt 100%. Dersom man i iPhones programvare kan legge til kontakter på PC først og så føre over til telefonen.

Lenke til kommentar

Da kan du heller bare laste ned iSync (om du ikke har Leopard) og synce telefonen mot maskinen på den måten via blåtann. Har du en relativt ny tlf, kan det hende du må laste ned Plug-in, men google er jo aldri langt unna ;)

 

Kontaktene vil dukke opp i adresseboka di, og når du synker med iTunes neste gang, kan du huke av for å synce kontaktene dine. Ellers kan du også som det blir nevnt over her, kopiere kontaktene inn på sim-kortet ditt, og når du setter inn sim-kortet i iPhonen, kan du gå inn i innstillinger, epost og kontakter og velge kopier inn. Veldig enkle greier ;)

Lenke til kommentar

Har lyst på et skikkelig GPS (Navigasjon) til min 3G

 

Har sett på appstore og er et der som heter mobilenavigator europe..inkluderer kart osv..

 

Noen andre forslag til noe bra?

 

Og en ting til..må man bruke nettverk for og bruke Navigasjon? at man må bruke penger hele tida liksom?

 

Takker på forhånd for svar:)

Lenke til kommentar

Nå fant jeg svaret på æøå-problemet mitt. Problemet er at en del Sony Ericsson mobiler ikke fører opp hvilken tekstkoding det skal være i vcard-filen. Problemstillingen er beskrevet her:

Link til forumpost

 

Jeg løste det ved å åpne vcf-filen i textedit og kjøre en find-and-replace hvor jeg erstattet

ENCODING=QUOTED-PRINTABLE

med

CHARSET=ISO-8859-1;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE

 

Da fungerte alt som en drøm (selv om jeg har nå endt opp med 5 av hver kontakt i adresseboken pga. feilende synkroniseringer....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...