Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får man ned igjen tastaturet i meldinger når man har det i lanskapmodus? Utrolig irriterende når man skal svarer på en melding og vil se etter noe i den mottatte meldingen men må snu telfonen frem og tilbake får å kunne se mer enn en setning av gangen.

 

I tillegg har meldinger blitt utrolig tregt etter 3.0, kan ta 5-10 sekunder å åpne programmet, flere som har det slik?

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Ja, det der er irriterende. Det som irriterer meg mest med OS 3.0 er at feltet man skriver teksten i utvider seg etterhvert som man skriver. Dermed kan man ikke bla i tidligere meldinger hvis man skriver en lang melding, noe jeg gjør mye (og som i sin tid var en av flere tunger på vektskålen da jeg ville ha meg iPhone). Skulle ønske det var en innstilling som gjorde at feltet forholder seg to linjer høyt uansett, eller evt. bare utvider seg hvis man legger inn bilder.

Lenke til kommentar

Leser på dinside.no at webbutikken er utsolgt for iphone 3gs. og det til den blodprisen.

De fikk inn 30 denne gang, og får 50 i neste omgang og så neste shipment er i uke 30/31.

 

Håper ikke det er samme pisset med Netcom. Har venta drit lenge, så viser det seg at de har 30 stk til fordeling på hele norge, med neste shipment om 2 uker, og da får de inn "HELE" 45 stk....

Lenke til kommentar
Leser på dinside.no at webbutikken er utsolgt for iphone 3gs. og det til den blodprisen.

De fikk inn 30 denne gang, og får 50 i neste omgang og så neste shipment er i uke 30/31.

 

Håper ikke det er samme pisset med Netcom. Har venta drit lenge, så viser det seg at de har 30 stk til fordeling på hele norge, med neste shipment om 2 uker, og da får de inn "HELE" 45 stk....

 

Jeg antar at webbutikken driver med grå-import (dvs gjennom en distributør i Europa), mens Netcom/ Telenor får det direkte fra den norske distributøren eller Apple.

Lenke til kommentar
Hvordan får man ned igjen tastaturet i meldinger når man har det i lanskapmodus? Utrolig irriterende når man skal svarer på en melding og vil se etter noe i den mottatte meldingen men må snu telfonen frem og tilbake får å kunne se mer enn en setning av gangen.

 

I tillegg har meldinger blitt utrolig tregt etter 3.0, kan ta 5-10 sekunder å åpne programmet, flere som har det slik?

 

Jeg pleier bare å trykke på rediger (øverst i høyre hjørne)..

Lenke til kommentar

Er jo ingen som vet hvor mange 3GS netcom/telenor/chess får inn i første omgang og de går vel tomme på 1,2,3 når de først får de. Og så går det vel fort en liten stund før de får et nytt varelass, eller? Hvordan var det når de foregående iPhone kom til Norge, gikk de tomme med en gang og så var det lang ventetid før de fikk inn flere og det omtrent gjaldt å sitte å trykke på oppdater i nettleseren for å få sikret seg en?

Endret av vikingfjord
Lenke til kommentar
Jeg antar at webbutikken driver med grå-import (dvs gjennom en distributør i Europa), mens Netcom/ Telenor får det direkte fra den norske distributøren eller Apple.

 

Joda det er slik. men håper likevel at de får inn nok telefoner... :hmm:

Men spørs om det blir sendt ut telefoner til butikkene med en gang?

Lenke til kommentar
Sats på en fysisk butikk. Prøv å spør pent om de kan holde av en 3Gs. Kanskje det finnes noen snille sjeler der ute :)

 

Er ikke at jeg vil ha de til å holde av noe. Er mer i retning av at når jeg kjøper telefonen vil jeg beholde mitt gamle abonnement og da må jeg jo kjøpe meg fri fra det abonnementet som kommer med mobilen. Og jeg vet ikke helt hvordan dette er når man kjøper over nett. Ser for meg at det er enklere i en fysisk butikk.

 

Regner med at jeg skal klare å skaffe meg en telefon når den kommer 31. juli. Med mindre de blir revet bort med en gang da.

Lenke til kommentar
Sitter og ser på Ebay etter 3GS. Lurer på for eksmepel som her.. Er det uten opperatørlås eller abonnement slik at jeg kan sette sim-kortet mitt rett inn?

 

Du får den billigere en det. 650 + 45 dollar i frakt betalte jeg.

 

Edit: Leveres uten abbonnement så den må jailbreakes og unlockes selv.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
Sitter og ser på Ebay etter 3GS. Lurer på for eksmepel som her.. Er det uten opperatørlås eller abonnement slik at jeg kan sette sim-kortet mitt rett inn?

 

Tor nok denne er låst til AT&T. Går selvfølgelig å Jailbreake osv....

Søk etter telefoner fra Australia. Det er visst et av de få land i verden som får selge offisielt ulåste iPhone.

Sjekk f.eks. denne.

 

Fikk sjøl tilslaget på en Australia-telefon. Ventes hit sist i neste uke... :-)

<Glede seg...!>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...