Gå til innhold

Artikkel: Booth babe spesial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digresjon: Det blir et hylekor når HW lanserer en artikkel med nokså lettkledte damer som holder opp diverse elektroniske dipedutter. Når Overklokking.no i sin tid "overklokket" en tannbørste og en boksåpner, ble vi hyllet oppad vegger og nedad tak. Enda sakligheten var på en all time low (men herregud så morsomt!)

 

Prioriteringer, folkens! Prioriteringer! :D

Lenke til kommentar
en ting å ha i tankene er at vi mennesker er koblet til å vurdere en persons gener ut fra hvordan den personen ser ut...

 

jeg undres på hvem det er som hater dawkins mest, religiøse eleer feminister...

Du mener vel kanskje Darwin?:p

 

nope: http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Dawkins

 

morsom fyr. selfish gene er en morsom bok, siden den lufter ideen om at selv alturisme kan forklares som utført i vinnings tjeneste ovenfor egne gener. altså, det er ikke viktig at en selv overlever, men at noen som bærer tilnærmet samme gensekvenser som en selv overlever (og dermed får mulighet til å videreføre disse til neste generasjon).

 

så om en kombinerer det med at vi vurderer folks gener ut fra utseende, så begynner nok visse feminister å se rødt :p

Lenke til kommentar
For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia.

Korreks: Taipei ligger i Taiwan,den sørlige delen av Asia.

Korreks to: Slutt med alle de grisebildene dine, eller sladrer jeg til dama di... ;)

 

... og da ligger Taipei i hvilken verdensdel? ;)

Nja... Det blir det samme som å si at Trondheim er i Europa..

Du må være mer spesifikk med geografien... :wee:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Digresjon: Det blir et hylekor når HW lanserer en artikkel med nokså lettkledte damer som holder opp diverse elektroniske dipedutter. Når Overklokking.no i sin tid "overklokket" en tannbørste og en boksåpner, ble vi hyllet oppad vegger og nedad tak. Enda sakligheten var på en all time low (men herregud så morsomt!)

 

Prioriteringer, folkens! Prioriteringer! :D

 

Vel nå heter (dessverre) ikke forumet lenger overklokking.no men diskusjon.no så vi får vel nesten regne med at vi vil få inn en del andre enn hvem som var målgruppen før.

 

Men det er da ikke et hylekor, det er noen som har gjort mye utav seg å protestert. Men de fleste er fornøyde. :D

Lenke til kommentar
Digresjon: Det blir et hylekor når HW lanserer en artikkel med nokså lettkledte damer som holder opp diverse elektroniske dipedutter. Når Overklokking.no i sin tid "overklokket" en tannbørste og en boksåpner, ble vi hyllet oppad vegger og nedad tak. Enda sakligheten var på en all time low (men herregud så morsomt!)

 

Prioriteringer, folkens! Prioriteringer! :D

Du har helt og fullstendig rett. Vi trenger noen slike artikler igjen snart.

Slutt å være så forbanna seriøse hele tida. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kanskje jeg skal lage en "En jentes opplevelse i OC-verdenen" ?

 

Kapre et kvinnfolk og lære hu å overklokke?

 

Gjør det!

 

bare hold deg unna kidnapping, det er straffbart... :p

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal lage en "En jentes opplevelse i OC-verdenen" ?

 

Kapre et kvinnfolk og lære hu å overklokke?

Den hadde funka fint. En 10 siders artikkel med video og bilder hvor du finner en SKIKKELIG blondinne som aldri har tatt i en data og prøver å lære henne overklokking. Så følger du opp med å la henne slippe til på egenhånd etter et intensivkurs på noen dager. Og så ser man hvor hun klarer seg. KNALL-ide! :thumbup:

 

Ellers så siterer jeg meg selv i fra januar:

 

Tester/guider jeg ville sett:

"Hvor mye juling skal EGENTLIG til for å drepe en Toughbook?"

"Hvordan overklokke en dildo"

"Lag en "PC-router" av en gammel maskin"

"Hvordan lage klappebryter til pc-en" (sånn at den starter om du klapper med hendene)

"Hvilken energidrikk er best på LAN?"

"Lag din egen cam-server"

"Hardware-teamets største test-tabber" Dere har garantert tabba dere ut med å ødelegge utstyr f.eks. dere har inne til testing. La oss få en oppsummering

 

 

Kort sagt så vil jeg ha en artikkelserie men en litt lettere tone og litt utradisjonelle ting

 

 

Lenke til kommentar
"Hvor mye juling skal EGENTLIG til for å drepe en Toughbook?"

Hmm, den er jeg med på

"Hvordan overklokke en dildo"

Skaff meg en, sleng den i posten. Kan ikke garantere at jeg tester den, men overklokke den skal jeg da :p

"Hvordan lage klappebryter til pc-en"

Easy..

"Hvilken energidrikk er best på LAN?"

Burn

"Lag din egen cam-server"

Tehe, din gris ^^

"Hardware-teamets største test-tabber"

Haha, smart ^^

Lenke til kommentar
WOW! Utrolig mange lekre jenter. Mest sexy hw.no-artikkel ever!

 

Ikke vær sikker på at det er jenter alt sammen, kan godt være det har lurt seg med noen lekre asiatiske Ladyboys også :whistle: Har du etpar øl innabords merker du ikke forskjell før det er for sent :p

 

Men det lå vel utenfor trådstarters mandat å "undersøke den saken" nærmere :D

Lenke til kommentar
"Hvor mye juling skal EGENTLIG til for å drepe en Toughbook?"
Hmm, den er jeg med på
Har egentlig lurt på det lenge. Håper på å se noe bra. ;)

 

 

"Hvordan overklokke en dildo"

Skaff meg en, sleng den i posten. Kan ikke garantere at jeg tester den, men overklokke den skal jeg da :p

Den er grei. Du får PM. Dette skal vi ordne.

 

"Hvordan lage klappebryter til pc-en"

Easy..

For deg ja... Men tenk på oss andre da. Vi kunne trengt en DYI step by step guide

 

"Hvilken energidrikk er best på LAN?"

Burn

Samle 12 svette nerder og test alle som er på det norske markedet. Også slike som man får i pulverform på helsekostbutikker

 

"Lag din egen cam-server"

Tehe, din gris ^^

Hehe. Skyldig. Men det hadde vært gøy å ha en guide her også.

 

"Hardware-teamets største test-tabber"
Haha, smart ^^
Alle driter seg ut. HW også. Men vi får aldri høre om det. Det vil jeg ha en slutt på. ;) Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...