Gå til innhold

Artikkel: Booth babe spesial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Begynner å tvile på prioriteringene de utskremte fra hardware.no, det er tydeligvis mange måter å "få med seg mest mulig" fra ei messe på.

 

Mye søte greier i denne "artikkelen", men akk så lite interessant.

Lenke til kommentar

Hepp!

 

Takk, takk til alle som har likt bildene. Jeg koste meg med å ta dem.

 

Bare så det er nevnt: På slike messer jobber man gjerne 15-16 timer om dagen. Dette er ikke noe jeg får overtidsbetalt for å si det pent, så man kan gjerne si at både denne saken og enkelte andre er resultat av frivillig arbeid på egen fritid. Det er ikke slik at HW betaler meg i dyre dommer for å ta bilder av bilder som i denne artikkelen. Men jeg bruker gjerne litt fritid på å lage en slik sak, er jo ikke akkurat ofte det skjer.

 

De som synes det blir alt for useriøst, vi hadde vel ikke regnet med at alle ville elske denne saken, men vi tar ikke oss selv så blodseriøst at vi ikke kan tillate oss en slik sak eller to i året. Hovedsaken er vel at vi ikke begynner med alt mulig snusk og fanteri i de vanlige sakene?

 

For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia.

Lenke til kommentar

Lite oppfinnsomt å bruke stereotyper til å argumentere mot bruken av flotte damer i forskjellige sammenhenger. For det brukes jo i veldig forskjellige sammenhenger. Sikkert i de fleste sammenhenger, om ikke alle. Jeg foreslår at man bruker energi og engasjement på noe litt mer konstruktivt enn å hisse seg opp over sånt som dette.

Og asiatiske damer ser vel ikke noe værre ut enn andre? Og det er forresten ikke noe som heter japaneser :p

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
AMDs barske menn var spinkle!

 

La oss for guds skyld håpe "menn" ikke blir ny trend. Skulle det begynne å dukke opp halvnakne Chippedale-typer i tangatruse og tversoversløyfe, melder iallefall jeg pass :p

Endret av Mekanicus
Lenke til kommentar
For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia.

Korreks: Taipei ligger i Taiwan,den sørlige delen av Asia.

Korreks to: Slutt med alle de grisebildene dine, eller sladrer jeg til dama di... ;)

Lenke til kommentar
For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia.

Korreks: Taipei ligger i Taiwan,den sørlige delen av Asia.

Korreks to: Slutt med alle de grisebildene dine, eller sladrer jeg til dama di... ;)

 

... og da ligger Taipei i hvilken verdensdel? ;)

 

Sladre? Dama? Jeg er gift gitt, ikke det at det gjør saken så mye bedre kanskje... :S

 

AMDs barske menn var spinkle!

 

La oss for guds skyld håpe "menn" ikke blir ny trend. Skulle det begynne å dukke opp halvnakne Chippedale-typer i tangatruse og tversoversløyfe, melder iallefall jeg pass :p

 

Hahaha, jeg har ingen problemer med å ta bilder av fyrer med bulende muskler, tre kg med selvbruningskrem og leopardmønstret g-streng. Men for all del, jeg foretrekker slike som i artikkelen altså.

Lenke til kommentar
en ting å ha i tankene er at vi mennesker er koblet til å vurdere en persons gener ut fra hvordan den personen ser ut...

 

jeg undres på hvem det er som hater dawkins mest, religiøse eleer feminister...

Du mener vel kanskje Darwin?:p

 

Hepp!

 

Takk, takk til alle som har likt bildene. Jeg koste meg med å ta dem.

 

Bare så det er nevnt: På slike messer jobber man gjerne 15-16 timer om dagen. Dette er ikke noe jeg får overtidsbetalt for å si det pent, så man kan gjerne si at både denne saken og enkelte andre er resultat av frivillig arbeid på egen fritid. Det er ikke slik at HW betaler meg i dyre dommer for å ta bilder av bilder som i denne artikkelen. Men jeg bruker gjerne litt fritid på å lage en slik sak, er jo ikke akkurat ofte det skjer.

 

De som synes det blir alt for useriøst, vi hadde vel ikke regnet med at alle ville elske denne saken, men vi tar ikke oss selv så blodseriøst at vi ikke kan tillate oss en slik sak eller to i året. Hovedsaken er vel at vi ikke begynner med alt mulig snusk og fanteri i de vanlige sakene?

 

For de som ikke skjønte hvorfor det var så mange asiatiske damer der, Computex finner sted i Taipei som ligger i Asia.

 

Jeg synes det er bra at dere har slike artikler. Det er godt med litt annerledes artikler i blant, så ting ikke blir så ensformige.

 

Men ang. at Computex ligger i Taipei. Det er ikke bare hvite folk i Norge heller. Derfor er det ikke en nødvendighet at alle er asiatiske i Taipei!:)

 

Kanskje litt OT, men er Computex åpent for alle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...