Gå til innhold

Artikkel: Booth babe spesial


Anbefalte innlegg

Noen burde seriøst skrive en inngående artikkel om MSN-sjekking og hvilken triks som funker best. Eventuelt sjekking i World of Warcraft. En tidligere kollega av meg sjekket opp (eller ble selv sjekket opp) av en hottie i WOW. Høres ut som en dårlig erotisk geek-novelle, men er fakta faen. Eneste kriterium hun satte var at han måtte møte henne i uniform. Den forsvant visstnok fort av han, ifølge henne.

 

En klassiker den der. Det er fint med litt sprell i ny og ne. Essensen med sprell er at de forblir et supplement og ikke hovedingrediensen. Ellers mister det litt av effekten.

 

Husker jeg koste meg med Amobil som gjorde sitt ytterste for å ødelegge en telefon. Kjørte over den og greier. Jeg lo godt da :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Digresjon: Det blir et hylekor når HW lanserer en artikkel med nokså lettkledte damer som holder opp diverse elektroniske dipedutter. Når Overklokking.no i sin tid "overklokket" en tannbørste og en boksåpner, ble vi hyllet oppad vegger og nedad tak. Enda sakligheten var på en all time low (men herregud så morsomt!)

Hvilket hylekor? 2-3 mindre begeistrede i en tråd med flere dusin som jubler over artikkelen kan knapt kalles et "hylekor" :D

Lenke til kommentar

Den mange tusen år gamle oppskrifta fungerer ypperlig i 2008 også ser det ut til. Menn har alltid likt damer og det håper jeg de fortsetter med, ellers så vil befolkningen slutte og vokse. Jeg syns egentlig det er litt synd at man må bruke slike midler for å tiltrekke seg kundene, men det funker i alle bransjer med mannlige kunder. Det sier jo en god del om hvem kundene er.

 

I Asia er slike nytelser på forretningsreiser helt vanlig, om man er gift og har unger et annet sted betyr lite. I vesten er det heldigvis mange som fortsatt syns dette er galt (enn så lenge). Var det forresten noe apparat utafor messehallene for å ta seg av kåte menn på veg tilbake til hotellet? Eller tar hotellene seg av dette? Her vil jeg tro det er mange penger å tjene, kanskje noen slike uniformer har kommet på avveie også?

 

Når det gjelder feminister... Ville det kommet flere damer til slike messer om man stilte opp en rekke kjekke herrer til å presentere produktene? Eller ville det bare skremt bort mennene (som ikke alltid er like kjekke)? Hvis likestillingen fortsetter som i dag kan vi ikke se bort i fra at vi kan se lettkledde herrer på slike messer i framtida. Om de er kledt som herrer er en annen sak.

Lenke til kommentar
Når det gjelder feminister... Ville det kommet flere damer til slike messer om man stilte opp en rekke kjekke herrer til å presentere produktene? Eller ville det bare skremt bort mennene (som ikke alltid er like kjekke)? Hvis likestillingen fortsetter som i dag kan vi ikke se bort i fra at vi kan se lettkledde herrer på slike messer i framtida. Om de er kledt som herrer er en annen sak.

Har mine tvil om at noe slikt vil skje, med mindre vår verden tar den formen av amazon (de store kvinnfolkene som denger mannfolkene med klubber ^^).

Lenke til kommentar
Hva er aldersgrensa for å bli en "Boot Babe"?

 

"Hvorfor" skulle det liksom være noen aldersgrense på det?

 

Vet ikke hva slags arbeidslivsregler man har på Taiwan, men de er vel neppe strengere enn i Norge. Her kan man jo ta "lett arbeide" fra man er 13 år. Skal man selge/håndtere alkohol eller jobbe med farlige maskiner er det 18.

 

Sikkert mange tvilsomme & skumle duppeditter på Computex, men direkte helseskadelig var de neppe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...