Gå til innhold

Artikkel: Booth babe spesial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey! Hva med booth babene som befinner seg i Hardware.no sitt hovedkvarter? Synes de også kunne få plass her.

 

Om det er noen, I have no idea. :fun:

 

Haha, kunne hatt wet t-shirt contest med de bleikfeite, hårete hardware-journalistene!:p

 

Veit ikke om dere er det, men det hadde ikke forundra meg det grann!:)

fat_and_naked.jpg

 

EDIT: fant filmen jeg leita etter i sta:)

Youtube.com

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Hvordan i helsike klarer dere å ikke legge merke til at "Frk Gaaah" er Frk Panasonic? :p

Bare se på plakaten like stumpen hennes. :p Eller kanskje det er stumpen som tar all oppmerksomheten og gjør at dere ikke ser plakaten? Haha... Har nok altfor mange timer foran PC-en jeg... Hormonene har sagt takk for seg for lengst.

 

frk_gaaah.jpg

 

Men uansett... Av all de jentene dere har tatt bilde av, så er nok hu den som lettest hadde klart å lure en Panasonic TV/skjerm/hva som helst inn i huset mitt.

Lenke til kommentar

Litt teit at man må leie inn damer for å trekke folk til standen sin, da er det på tide å lage mer spennende hardware.

Jeg ville heller ha foretrukket en halvfeit fyr med tykke briller som faktisk var med på å lage/designe hardwaren og ikke bare

Give me an -I!

Give me an -N

Give me an -T

Give me an -E

Give me an -L

Lenke til kommentar
Litt skuffet over dette, hw.no burde holde seg til hardware, så får andre sider ta seg av andre ting. Ikke at denne artikkelen er ille, men det sklir bare ut. Neste gang er det bildespesial fra huk.

 

 

Bootbabe artikkler er jo nesten for tradisjon å regne på HW.no?

Lenke til kommentar

Han framme til høgre i AMD's rekke med...barske?...menn...*kremt* såg ut til at han kunne bukke under når som helst. Ser i vertfall fantastisk uentusiastisk ut :tease:

 

AMD skiller seg ellers ut fra resten, om det er på en god eller dårlig måte blir opp til den enkelte å bestemme :p

 

Ellers masse godis her :cool:

Endret av olz
Lenke til kommentar
Han framme til høgre i AMD's rekke med...barske?...menn...*kremt* såg ut til at han kunne bukke under når som helst. Ser i vertfall fantastisk uentusiastisk ut :tease:

 

AMD skiller seg ellers ut fra resten, om det er på en god eller dårlig måte blir opp til den enkelte å bestemme :p

 

Ellers masse godis her :cool:

 

Haha. Veldig barsk... Han er like våken som AMD sine prosessorer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...