Gå til innhold

Battlefield Bad Company Demo Gameplay PS3


Anbefalte innlegg

Jeg ble veldig skufet etter å ha spilt demoen. Den fysikk motoren er det ikke mye å skryte av, når man skyter på et gjerde så sprenger det bare og blir borte.

Ærlig talt, nå syns jeg folk oppfører seg som bortskjemte sippeunger her. Dette er det første spillet ut med såpass stor ødeleggelse, og når man har såpass store mapp med så mange spillere samtidig. Hva forventer du? At du kan komme tilbake på slutten av en MP runde, og fortsatt finne den samme plankebiten ligge der?

Høres ikke ut som du har spilt Crysis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble veldig skufet etter å ha spilt demoen. Den fysikk motoren er det ikke mye å skryte av, når man skyter på et gjerde så sprenger det bare og blir borte.

Ærlig talt, nå syns jeg folk oppfører seg som bortskjemte sippeunger her. Dette er det første spillet ut med såpass stor ødeleggelse, og når man har såpass store mapp med så mange spillere samtidig. Hva forventer du? At du kan komme tilbake på slutten av en MP runde, og fortsatt finne den samme plankebiten ligge der?

Høres ikke ut som du har spilt Crysis.

 

Tja, nå kan ikke alt ødelegges i Crysis heller da. Men ødleggelsen der er vell mye mer realistisk, de bygningene som man kan ødelegge er bygdt opp del for del, og faller sammen del for del. BF hadde ikke like bra sånnsett, men grei nok

Lenke til kommentar

Syns også de har fått fikset lydbildet i Frostite motoroen veldig mye:) I BETA`en hørtes det ut som om du var i konstant undervannskrig med nedtoning av lyder og piping i ører, stort sett uansett ka som skjedde rundt deg. Syns det var heilt ubrukelig slik sett, men i demoen var det skikkelig gromlyd :wee:

Lenke til kommentar

Online så elsker jeg spillet, Dice kan dette med online-spilling, får en veldig BF2 følelse når jeg spiller, og det liker jeg. Single player prøvde jeg i tre minutter, så orka jeg ikke mer. Kommer nok til å kjøpe dette, men mest for online-delen.

 

Noen som vet om det blir noen andre typer scenario på online? og ikke bare med de gullkassene?

Lenke til kommentar
Online så elsker jeg spillet, Dice kan dette med online-spilling, får en veldig BF2 følelse når jeg spiller, og det liker jeg. Single player prøvde jeg i tre minutter, så orka jeg ikke mer. Kommer nok til å kjøpe dette, men mest for online-delen.

 

Noen som vet om det blir noen andre typer scenario på online? og ikke bare med de gullkassene?

 

Blir ikke bare gullet nei kommer nok med andre å

Lenke til kommentar

brukte litt tid på ps3 versjonen av bad company multiplayer her no..

 

og kontrasten er vorte mykje bedre, i tillegg fann eg venneliste og game invites inni spillet, det er jo ein kjærkommen nyheit blant ps3 spill, forsatt ingen unifed teneste slik som xbox live, men det er eit steg i rett retning, eg synes faktisk det flyter ganske bra på ps3 eg, mykje bedre enn betaen til x360 tidligare.

Lenke til kommentar
er det ikke noe sånt at man kan heale seg i MP? jeg holder inne L" og trykker på R1 men den sprøyta kommer ikke opp!

Den må du unlocke i MP

Jeg fikk sånne 2 reward-points eller noe slikt, nå kan jeg heale meg!!

 

Høres ikke ut som du tenker på at Vista sluker 1gb ram aleine.

Feil, Vista bruker av og til mindre enn 512mb ram, så ikke snakk deg vekk :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med lyden når jeg spiller online. Plutselig bare henger lyden seg og jeg må restarte spillet for at det skal bli normalt igjen. Dette skjer bare få minutter etter jeg har startet en match og det skjer ikke når jeg spiller singelplayer delen. Er det noen som har noen tips

 

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...