Gå til innhold

Battlefield Bad Company Demo Gameplay PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk den mailen jeg også.

 

 

Jeg er lit i tvil nå om jeg skal kansellere ordren og heller stikke til byen i morra å kjøpe spillet der?

 

Jeg svikter ikke AS på grunn av dette, det synes jeg er unødvendig. Ja, jeg gleder meg til spillet, men om jeg får det på fredag betyr det ingenting :)

Lenke til kommentar
Fikk den mailen jeg også.

 

 

Jeg er lit i tvil nå om jeg skal kansellere ordren og heller stikke til byen i morra å kjøpe spillet der?

 

Jeg svikter ikke AS på grunn av dette, det synes jeg er unødvendig. Ja, jeg gleder meg til spillet, men om jeg får det på fredag betyr det ingenting :)

 

 

Agree, var vel bare tenåringshormonene som kom med en svimlende tanke :D

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Står noe på nettsiden at det er i Kongsberg. Selv bor jeg ikke langt fra Kongsberg så regner med at det ligger en pakkseddel på fredagen.

 

Har selv lest om folk her som bor i nordland som har fått et vanlig spill en dag etter bestilling så det er jo håp!

 

EDIT: Absolutt Spill

 

Addresse:

Postboks 578

3605 Kongsberg

 

Butikk:

 

Absolutt Spill, Kongsberg

Karscheagate 3

3611 Kongsberg

Åpningstider: 10-19(16)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Tatt fra ITavisen, linken du gav meg: Vi konsenterer oss om enkeltspilleropplevelsen i første omgang - det er tross alt noe helt nytt innenfor Battlefield-serien, og dermed veldig interessant. Battlefield har aldri handlet om plott, om spennende personligheter, men likevel klarer de nå å inkludere dette i spillet på en elegant måte.

 

 

Er enig i at 5 er en god karakter, men du sier at det kun er en flerspillermodus... Wrong!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Fra ITavisen:

Det kan virke litt skuffende at bare én flerspillermodus er tatt med (selv om vi har visst det hele tiden), og det er Gold Rush-varianten, der målet er at to lag kjemper om å overta kasser med gull.

 

Kun en flerspillermodus.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Fra ITavisen:

Det kan virke litt skuffende at bare én flerspillermodus er tatt med (selv om vi har visst det hele tiden), og det er Gold Rush-varianten, der målet er at to lag kjemper om å overta kasser med gull.

 

 

Jeg beklager på det sterkeste denne diskusjonen. Beklagligvis trodde jeg du mente at det kun var med flerspillermodusen. Beklager igjen :blush:

 

On topic: Dumt at det da bare er en flerspillermodus, da jeg liker dette med flagga bedre..

Lenke til kommentar
Fra ITavisen:

Det kan virke litt skuffende at bare én flerspillermodus er tatt med (selv om vi har visst det hele tiden), og det er Gold Rush-varianten, der målet er at to lag kjemper om å overta kasser med gull.

 

 

Jeg beklager på det sterkeste denne diskusjonen. Beklagligvis trodde jeg du mente at det kun var med flerspillermodusen. Beklager igjen :blush:

 

On topic: Dumt at det da bare er en flerspillermodus, da jeg liker dette med flagga bedre..

 

Åja, hehe! Betyr ingenting det, da jeg uttrykte meg litt dårlig i starten. "Èn" skulle jeg skrevet :) Håper det kommer noen nye gamemodes i oppdateringener som er GRATIS.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Fra ITavisen:

Det kan virke litt skuffende at bare én flerspillermodus er tatt med (selv om vi har visst det hele tiden), og det er Gold Rush-varianten, der målet er at to lag kjemper om å overta kasser med gull.

 

 

Jeg beklager på det sterkeste denne diskusjonen. Beklagligvis trodde jeg du mente at det kun var med flerspillermodusen. Beklager igjen :blush:

 

On topic: Dumt at det da bare er en flerspillermodus, da jeg liker dette med flagga bedre..

 

Åja, hehe! Betyr ingenting det, da jeg uttrykte meg litt dårlig i starten. "Èn" skulle jeg skrevet :) Håper det kommer noen nye gamemodes i oppdateringener som er GRATIS.

 

 

Er det blitt annonsert hvor mange baner det er da( multi)

Lenke til kommentar

Ser at det nå har kommet inn eksemplarer av Battlefield Bad Company til ps3 og XBOX360.

Ser ut som at det ikke er flere utgaver av BC på 360 annet enn gold edition.

 

Ser at tråden går off topic.

 

Spillet ser jo knall ut og anmeldelsene er jo gode de, så nå er det bare å glede seg.

Selv kommer jeg til å sjekke postkassen hver time :innocent:

Lenke til kommentar
Fra ITavisen:

Det kan virke litt skuffende at bare én flerspillermodus er tatt med (selv om vi har visst det hele tiden), og det er Gold Rush-varianten, der målet er at to lag kjemper om å overta kasser med gull.

 

Kun en flerspillermodus.

 

Det ITAvisen ikke har fått med seg (Hva, har ikke Itavisen gjort research? Det var nytt.) er at den vanlige modusen (Conquest) blir lagt til snart. Og den er gratis.

Lenke til kommentar
Fra ITavisen:

Det kan virke litt skuffende at bare én flerspillermodus er tatt med (selv om vi har visst det hele tiden), og det er Gold Rush-varianten, der målet er at to lag kjemper om å overta kasser med gull.

 

Kun en flerspillermodus.

 

Det ITAvisen ikke har fått med seg (Hva, har ikke Itavisen gjort research? Det var nytt.) er at den vanlige modusen (Conquest) blir lagt til snart. Og den er gratis.

 

Noe jeg er fullt klar over, så det gleder vi oss til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...