Gå til innhold

Battlefield Bad Company Demo Gameplay PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at folk klager litt på kontrollene og sensen. PS3 kontrollen er som skapt for spillet omtrent og det som vanligvis er et problem i andre fps på konsol er at det er for lite sensitivitet.

Spillet er kjempeenkelt å lære seg og liker det bedre en BF2.

Det eneste savnet er kommunikasjon. Ferdigvalgte replikker eller noe sånt og en måte og kjøre litt mer taktikk.

Lenke til kommentar

Det jeg savner ekstremt, ufattelig EKSTREMT mye, som jeg på død og liv håper de tar med i fullversjonen når den kommer er en mute-knapp. Kan ikke beskrive hvor irriterende det er å høre en hel familiesamtale på fransk eller Gud vet hvilket språk det er, under spillinga. Er flere ganger jeg har forlatt kampen nettopp pga. nettopp dette.

Lenke til kommentar
Det jeg savner ekstremt, ufattelig EKSTREMT mye, som jeg på død og liv håper de tar med i fullversjonen når den kommer er en mute-knapp. Kan ikke beskrive hvor irriterende det er å høre en hel familiesamtale på fransk eller Gud vet hvilket språk det er, under spillinga. Er flere ganger jeg har forlatt kampen nettopp pga. nettopp dette.

 

herregud! du kan jo mute dem!

Lenke til kommentar
TADA!

 

Det er en demo! Woooh, la oss nå ikke klage, og heller be om at det kommer i fullversjonen.

 

Og det finnes Claymore, bare de nå fungerer som granater.

 

Sjansene for at de tar med prone i fullversjonen kan nok sammenlignes med å vinne i lotto. Dette er fra et designperspektiv en veldig stor endring. Med mindre utviklerne har sagt at det skal være med har jeg ingen tro på at vi kommer til å få legge oss ned i dette spillet.

 

Det forrige BF spillet til konsoll hadde jo heller ikke prone (BF: MC).

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på det men det kan hende :p

 

 

Jeg bestilte hos AbsouluttSpill og på ordrestatusen så står det fortsatt "Venter på varer".. Tviler veldig på at jeg får det i morgen.. :(

 

 

Mail fra Absoluttspill.no

 

Dessverre har Battlefield: Bad Company blitt litt forsinket fra den norske distributøren av spillet.

Dette beklager vi veldig. Slik det ser ut nå, så vil vi få spillet inn på lager i morgen. Vi vil også rekke å sende det ut samme dag som det kommer inn, slik at spillet vil komme frem til de fleste på 1 dag. Men noen unntak steder kan det ta 2 dager. Dette i følge Posten sine leveringstider. Forsinkelsen gjelder for alle som kjøper EA titler via den norske distributøren av spillet. Den vil ikke påvirke de store kjedene siden de får spillet direkte fra EA Norden. Det betyr at spillet vil v・re mulig ・ kunne skaffes i butikk i morgen, da kjeden har fått det på lager og at noen andre butikker også sannsynligvis vil rekke å få det fra den norske distributøren i morgen. Vi har full forståelse for at du som kunde ønsker spillet på release, og det er ingenting annet vi jobber for. Men vi håper allikevel at du fremdeles ønsker å få spillet levert av oss. Vennlig hilsen AbsoluttSpill.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...