Gå til innhold

Battlefield Bad Company Demo Gameplay PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt skeptisk til dette. Orker ikkje bedømme det utifre video, for da ser dette spillet alltid fett ut. Men det å spille betan var lite motiverende ihvertfall, selv om det var online. Mye kan jo ha skjedd siden BETA`en dersom de har hørt på folket, skulle no tru det ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Etter nå har kommet til rank 3, og prøvd demoen i ... nja, 5-6 timer, så må jeg si meg veldig, veldig fornøyd. Er et ekte Battlefield spill, og all ødeleggelsen gjør bare at gameplay har forandret seg drastisk siden 2'ern.

 

Jeg kan ta et eksempel fra nettkampen igår:

 

Jeg sto, alene, og campet inne i et hus, der disse gullbarene lå. Jeg sto bak en vegg i forhold til gullet, og ventet på at en eller annen skulle prøve å sette ut C4 på de, for så bare å hoppe fram og ta han. Den vanlige planen, altså. Men. Så skjedde det. I det jeg venter ser jeg en jeep som kommer i god fart ( ser han gjennom et lite vindu) mot den motsatte veggen i forhold til det jeg sto, og den treffer veggen så hardt at hele veggen eksploderer, og bilen flyr igjennom rommet, og treffer meg. Bang, jeg døde.

 

Hvor herlig er ikke det? :wee:

 

Men, som jeg har sagt tidligere. Hvor det sprenger på veggene, og hva som sprenger er fortsatt litt mekanisk, men hvor mye kan du egentlig kreve av et spill når det er såpass stort?

 

EDIT: Kan også komme med at meg og en kompis har ikke fått til å invitere hverandre i squads. Det kommer bare feilmeldinger.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Tror det er en del som har skjedd siden betaen, men her ogsåm jeg kjøper det ikke før anmeldelsene er ute da jeg som Mala også er littegranne skeptisk :)

Dere har ingen grunn til æ være skeptiske ;) Demoen er drit bra og det trur jeg spillet også blir om ikke bedre også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...