Gå til innhold

Battlefield Bad Company Demo Gameplay PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror demoen vil bli slippet kl 12-13 imorgen norsk tid!

Eller kansje senere, vil så gjerne teste en demo da jeg er litt usikker om jeg skal ha spillet..

Men det ser rått ut synes jeg!

 

 

Så bra... Uffameg jeg sjekket nå psn før skolen og der var det jo ingen demo. Ble litt redd jeg nå :D

Lenke til kommentar
Tror demoen vil bli slippet kl 12-13 imorgen norsk tid!

Eller kansje senere, vil så gjerne teste en demo da jeg er litt usikker om jeg skal ha spillet..

Men det ser rått ut synes jeg!

 

 

Så bra... Uffameg jeg sjekket nå psn før skolen og der var det jo ingen demo. Ble litt redd jeg nå :D

No har det no en update på storen aldri kommet så tidlig da :p hehe

Lenke til kommentar

Har testa BF BC til ps3 no, måtte ta ein pause frå sola..;)

 

blei overaska over kor bra det fleut til å vere ps3, frameraten holdt seg stabil i unansett situasjon. Godt jobba va Dice der. Det eg merka mest var tearing på bildet. Det var godt synleg.

 

Ellers var det ein god demo. DualShock 3 gir smerter etter berre 15 minutt med eit FPS spill så kontrollen til ps3 synes eg er det som ødelegger mest for opplevelsen.

 

Eg var med i beta testinga tidligare i år og ser att det er gjort forbedringar her å der i multiplayer delen. Solid framerate der og, det eg synes er for dårlig av Dice er ikkje å implementere ein skapleg scoreboard som du kan sjekke utan å stoppe spillet..

Lenke til kommentar
Smerter etter 15 min? Får ikke noe som helst smerter om jeg så spiller maaaange timer jeg.

 

Synes demoen var grei nok. Tviler sterkt på at det blir noe kjøp.

 

syns begge kontrollene har sine flaws, det jeg ikke liker, kunne de ikke bare kombinert det beste !:o og hatt en felles en!:(

 

hmhm er det single player demo på live eller !? me wants

Lenke til kommentar

Jeg skal innrømme det at dette var noe dølle greier. Å sprenge litt rundt var tøft 2 ganger, så gadd du ikke tenke på det mer. Grafikken var ikke superb heller, greit den var ok, men jeg følte det ble litt for mye "blurry".

 

Som Akrabra sier, dette har vi sett før, alt av det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...