Gå til innhold

Battlefield Bad Company Demo Gameplay PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ble veldig skufet etter å ha spilt demoen. Den fysikk motoren er det ikke mye å skryte av, når man skyter på et gjerde så sprenger det bare og blir borte.

 

Dette var noe jeg også la merke til! Skal de først lage en saftig motor som ser heftig tøff ut, nytter det ikke å programmere sånn at planker, sandsekker etc. bare detter gjennom bakken.

 

Jaja, jeg får spille litt mer, så får jeg se hva den endelige konklusjonen blir med tanke på kjøp <--> ikke kjøp :)

Lenke til kommentar

Det er første spillet man kan sprenge vegger, trær og sånn i stykker på den måten så man kan ikke forvente altfor mye :p

Så ganske bra ut. Demoen er for kort til å dømme singleplayer. Grafikken var ikke så aller værst.

Det som stussa litt på var at jeg syntes det var for mye respons når jeg skulle sikte med stikka, at man ikke kan legge seg helt ned og at man kan se på kart samtidig som man løper.

 

Får man locka opp våpen og skiftet mellom de forskjellige innenfor den samme klassen?

Lenke til kommentar

Synes spillet var ganske fett jeg, bedre enn CoD 4 for min del. Eneste som suger her er at dette spillet burde kommet ut på PC isdenfor, FPS på konsoll ekke no god miks, i tillegg hadde det gjort seg med litt Vsync

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Jeg ble veldig skufet etter å ha spilt demoen. Den fysikk motoren er det ikke mye å skryte av, når man skyter på et gjerde så sprenger det bare og blir borte.

Når det endelig sluttproduktet kommer, så kommer nok det til å bli ordnet ;).....Håper jeg :p

 

Tross alt det er bare en demo.

Lenke til kommentar

Er vel ikkje så kjempe lenge til spillet faktisk kommer, men det har ihvertfall fått fikset saker og ting i fra BETA`en, som var møkk etter min meining. Og det er bra da!

 

Kontrollene blandt annet føltes mye bedre og tightere i demoen, før var alt sirup og tullball.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt gjennom SP-delen og såvidt beveget meg innpå MP i demoen så syntes jeg førsteinntrykket av Battlefield Bad Company ble verre enn det inntrykket jeg fikk av Haze, dette sier kanskje litt da holdningene til de fleste rundt Haze har vært "drittspill".

 

Innholdet har vi, som med en haug andre FPS-spill som er aktuelle nå, sett før, i en eller annen sammenheng. Grafikken er heller ikke god til å være denne generasjonen, jeg syntes det ble for "kornete" og "blurry". Joda, at man kan ødelegge visse deler av bygg og landskap er sikkert bra og fint, men jeg syntes det føltes altfor kunstig og iscenesatt.

 

Replikkene til lagkamerater og historien i spillet klarer heller ikke helt å skyte min gullfugl.

 

Blir nok ikke noe Battlefield Bad Company i min samling. Det kan såklart hende det ferdige produktet vil se annerledes ut, anmeldere får prøve å gjøre så godt de kan med å overbevise førsteinntrykket som jeg sitter igjen med fra denne demoen.

 

Edit: Knapp-oppsett er plassert noe annerledes enn hva jeg er vant med, og sensitivitet på de analoge-stikkene altfor høy. Dette går sikkert ann å endre på, bare en ekstra kommentar. Kanskje MP-delen klarer å dra spillet inn på en nogenlunde grei karakter.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar
Etter å ha spilt gjennom SP-delen og såvidt beveget meg innpå MP i demoen så syntes jeg førsteinntrykket av Battlefield Bad Company ble verre enn det inntrykket jeg fikk av Haze, dette sier kanskje litt da holdningene til de fleste rundt Haze har vært "drittspill".

 

Innholdet har vi, som med en haug andre FPS-spill som er aktuelle nå, sett før, i en eller annen sammenheng. Grafikken er heller ikke god til å være denne generasjonen, jeg syntes det ble for "kornete" og "blurry". Joda, at man kan ødelegge visse deler av bygg og landskap er sikkert bra og fint, men jeg syntes det føltes altfor kunstig og iscenesatt.

 

Blir nok ikke noe Battlefield Bad Company i min samling. Det kan såklart hende det ferdige produktet vil se annerledes ut, anmeldere får prøve å gjøre så godt de kan med å overbevise førsteinntrykket som jeg sitter igjen med fra denne demoen.

Enig...

Lenke til kommentar
Synes spillet var ganske fett jeg, bedre enn CoD 4 for min del. Eneste som suger her er at dette spillet burde kommet ut på PC isdenfor, FPS på konsoll ekke no god miks, i tillegg hadde det gjort seg med litt Vsync

Ikke si att FPS er lite god mix, skulle nok eid deg i COD4 du med mus jeg med håndkontroll, og på demoen til 360 så jeg nesten ikke flimmring i det hele tatt, lure på hvilken versjon jeg skal ha :p

Lenke til kommentar
Synes spillet var ganske fett jeg, bedre enn CoD 4 for min del. Eneste som suger her er at dette spillet burde kommet ut på PC isdenfor, FPS på konsoll ekke no god miks, i tillegg hadde det gjort seg med litt Vsync

Ikke si att FPS er lite god mix, skulle nok eid deg i COD4 du med mus jeg med håndkontroll

 

Haha det tviler jeg sterkt på :p

Lenke til kommentar

La merke til mye tearing og mangel på AA i både Ps3 og 360 utgaven, største forskjellen de i mellom er kontrast og farger, som virket mye varmere på 360. Kontrollen funket også ein del bedre på 360 da stikkene er av bedre kaliber etter min meining.

 

Er morsomt å se utviklerene ungå bruken av L2/R2 som standard skyte knapp på DS3 også, sikkert takket vere Sony sin dårlige ergonimiske løsning på triggerene:P

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg hadde bestemt meg for kjøp, men etter jeg prøvde demoen så har jeg ombestemt meg.

 

1) MP var altfor kaotisk. Ser ikke hvordan man kan få noe organisert lagspill (a la BF2)

2) Et helvete å styre med kontroll i forhold til tastatur

3) Det var jo ikke så mye nytt i forhold til BF2.

 

Nei, hva skal jeg nå kjøpe? :(

Lenke til kommentar
Jeg hadde bestemt meg for kjøp, men etter jeg prøvde demoen så har jeg ombestemt meg.

 

1) MP var altfor kaotisk. Ser ikke hvordan man kan få noe organisert lagspill (a la BF2)

2) Et helvete å styre med kontroll i forhold til tastatur

3) Det var jo ikke så mye nytt i forhold til BF2.

 

Nei, hva skal jeg nå kjøpe? :(

 

lego indiana jones!!:O

Lenke til kommentar

Synes nå at demoen var bra jeg:) Blir garantert kjøp dette her. Eneste som irriterer meg er frameraten som kan falle kraftig under multiplayer. Ned i 15-10 fps når det er tanks og bygninger som sprenger, mennesker som løper og du ser langt. Men man må vel regne med slikt, eller? :)

Lenke til kommentar
Jeg ble veldig skufet etter å ha spilt demoen. Den fysikk motoren er det ikke mye å skryte av, når man skyter på et gjerde så sprenger det bare og blir borte.

Ærlig talt, nå syns jeg folk oppfører seg som bortskjemte sippeunger her. Dette er det første spillet ut med såpass stor ødeleggelse, og når man har såpass store mapp med så mange spillere samtidig. Hva forventer du? At du kan komme tilbake på slutten av en MP runde, og fortsatt finne den samme plankebiten ligge der?

 

Personlig har jeg bare positive ting å si om demoen, og særlig multiplayer. Med den taktiske ødeleggelsen blir det et helt annet spill, og du må nesten "tenke utenfor boksen", når du spiller. Før var det "åh, han er bak muren, la oss løpe rundt." Nå er det "aha, han er bak muren. L2 og han er dau." Og har egentlig noen her sett utover slagmarken etter en ferdigendt MP runde? Det er knust over alt, og veiene og fjellveggene er fulle med hull. Rett og slett herlig å se på. Også lydsiden er utrolig kraft, til tross for litt hakking. Det FØLES virkelig ut som du er midtpunktet i en krig, da det skytes, eksploderes og skrikes rundt deg konstant.

 

Jeg ser framover til slutten av juni, og til et sikkert kjøp fra min side!

Lenke til kommentar
Jeg hadde bestemt meg for kjøp, men etter jeg prøvde demoen så har jeg ombestemt meg.

 

1) MP var altfor kaotisk. Ser ikke hvordan man kan få noe organisert lagspill (a la BF2)

2) Et helvete å styre med kontroll i forhold til tastatur

3) Det var jo ikke så mye nytt i forhold til BF2.

 

Nei, hva skal jeg nå kjøpe? :(

Nå har ikke dette heller vært meningen da. DICE sa at dette kom til å bli noe de trodde mange BF2 veteraner ville mislike, da dette var laget fra bunn av til konsoll, og skulle være mer "run and shoot" and mer organisert og taktisk, som BF2 er.

 

Vent heller på BF3 du. Da får du bare PC, og full taktikk osv.

 

EDIT: Og, eh, ikke så mye nytt? Det er som et helt annet spill med den taktiske ødeleggelsen! Nevn en ting som er helt likt siden forgjengeren? Og da mener jeg ikke ting som at du fortsatt ser i førseperspektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...