Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo til Madrid, Torres og Gerrard inn som erstattere.

Hahahahahaha. :D :D :D Men det hadde jo vært litt morsomt også da. Å robbe Liverpool for deres to soleklare beste spillere. Tenk på det hylekoret som ville vært både her og anywhere else der det er Liverpool- og United-supportere til stede. Og se for dere tilstandene på KopForum. Sikler bare av tanken.

 

Uansett, må si jeg liker Ronaldo bedre og bedre for hver kamp som går. I sesongstarten var han hatspiller nr 1, men nå har han lagt vekk nesten all filmingen (litt overspilling henger igjen) og en del av sutringen hans. I tillegg jobber han mye mer defensivt og har vært involvert i lite utenomsportslig siden de to etterslengerne ved juletider, hvis vi ser bort i fra City-kampen. Dessuten har han imponert meg både i antall mål, men også spillet hans generelt sett. Hadde svært lave forventninger etter de to foregående sesongene som var helt utrolige, men denne sesongen har han faktisk vært en av PL's beste spillere, selv om han spillet hans er langt under det som var tilfellet i 06/07 og 07/08. Det sier litt om hvilken fantastisk spiller han er.

 

Når det er sagt er han lett den minst sympatiske spilleren vi har (selv om Nani tar innpå). Så sånn sett kunne jeg fint ha kvittet meg med ham. Pengene er kanskje hovedgrunnen til et eventuellt salg, og de burde dekke en rimelig god erstatter, samt at vi kunne kuttet litt ned på gjelden. I tillegg tror jeg faktisk at en spiller som Berbatov vil komme mer til sin rett hvis Ronaldo ikke er i klubben siden han da får mer ansvar for det som skjer fremover på banen. Tror vi kan se litt av det samme som skjedde da vi solgte Nistelrooy.

 

For å oppsummere litt, gjør det ingenting om vi beholder ham, men heller ikke at vi selger ham sålenge prisen er høy nok og vi får inn en god erstatter.

Lenke til kommentar

Veldig enig i det du sier. Det som jeg tenker som alltid roer meg ned når jeg er litt bekymra om Utd generelt er at Fergie har kontroll og vet hva han gjør, alltid. Drar Ronaldo, så har Fergie en plan. Enten det er spillerkjøp på høytnivå eller forandre systemet for å bruke 4-3-3 med 3 rene spiss osv. osv. Sålenge Fergie er der, så "driter" jeg i hvem som går ut og inn nå da jeg vet han kan fikse situasjonen.

Lenke til kommentar
Håper PSV kødder. :)

Var vel ment som et rent svar til denne:

 

Må si jeg håper han går, uansett pris og erstattere :)

Når det gjelder selve greia tror jeg neppe noe sånt ville skjedd på en million år, så jeg orker ikke ta standpunkt til det hvis det eventuelt hadde inntruffet. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5345551,00.html

"The boss (Sir Alex Ferguson) believes in this team and so do I. Ever since I joined United he has been like a second father to me.

 

"This is my home now. I think even when I say my heart is here people are going to speak up and make things up. But this is where I want to play.

 

"We are part of an era that can go down in history for the way we are playing and for the trophies we are winning.

 

"The boss believes in this team and so do I. And this is where I want to be. Manchester United is now my house."

 

Klarere enn dette kan man egentlig ikke få det, men som han selv sier, det blir nok haugevis av rykter uansett.

Lenke til kommentar

Han sa at han ville bli før finalen, og etter finalen var det tilbake til "I don't know". Folk må innse at Real Madrid er klubben han egentlig vil til. Jeg har akseptert det, og jeg ønsker han lykke til i sin nye klubb hvis det er det han vil. Jeg vil ikke ha spillere som egentlig ikke ønsker å spille for klubben jeg elsker. Real Madrid har kanskje ikke samme sportslig suksess for tiden, men de vil uten tvil reise seg igjen, og en portugiser vil selv klart foretrekke klimaet i Spania fremfor England.

Lenke til kommentar

Dagens nyheter :D:

 

Manchester United krever 750 millioner kroner fra Real Madrid for Cristiano Ronaldo. (Daily Mirror)

 

Hvis Real ikke har kjøpt Ronaldo innen utgangen av juni, skylder de ham 260 millioner kroner som følge av et løfte fra tidligere president Ramon Calderon. (Daily Star)

 

Real Madrids visepresident Fernando Tapias bekrefter i spansk radio at klubben har en slik avtale med Ronaldo, som følge av en overensstemmelse mellom Calderon og Ronaldos agent Jorge Mendes. (The Independent)

 

Den nye Real-presidenten, Floriento Perez, tror Ronaldo har en klausul i United-kontrakten som gjør at han kan bli solgt for 750 millioner kroner, og jobber for å få gjennomført overgangen. (The Sun)

 

Hentet fra nettavisen :).

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2640743.ece

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...