Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Nei, for sagaen vil fortsette til neste sommer :). EDIT: OK, endra litt.

 

Mine kommentarer: Ronaldo ser ut til å være rimelig profesjonell ang dette her, han har aldri lagt skjul på at Real Madrid er den neste store utfordringa etter United, det har han sagt før og. I sommer har det vært mye rykter og lite ull - dette intervjuet legger mange av ballene døde, at han vil spille for United og gi alt framover, og at han har stor respekt for Ferguson. Et godt intervju spør du meg.

 

Ronaldo elsker ikke United slik våre local lads har gjort - men hey, vi trenger da ikke hate han for det? Han er meget meget profesjonell spør du meg. Heller det enn sutringen til ruud v n, beckham som kom på kant med Fergie osv..

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikkje Lou Macari som sa at mange av utlendingene i PL desverre ikkje vil elske klubbene sine på lik linje med folk som Neville, Giggs, Scholes osv.. Ronaldo drømmer om Real, og vil forlate oss eventuellt, sånn er det bare uheldigvis.

Blir sikkert mindre sannsynlighet for at de virkelig skal elske klubben sin like mye som enkelte "local lads". Men det finnes jo haugevis med eksempler på det motsatte også da. Man kan jo f.eks. nevne 20LEGEND.

Lenke til kommentar
Ronaldo elsker ikke United slik våre local lads har gjort - men hey, vi trenger da ikke hate han for det? Han er meget meget profesjonell spør du meg. Heller det enn sutringen til ruud v n, beckham som kom på kant med Fergie osv..

Vel jeg nevner navn i fleng nå, Cantona, Fletcher, Solskjær, P.Parker, Irwin, Keane, Pallister, Marky++ Alle spillere som forsto hva den røde drakta betydde, spillere som ikke brukte media som pressmiddel. Profesjonell? Ikke få meg til å le. Jeg sammenligner han nesten med Zlatans overgang fra Ajax, eneste forskjellen er at Ronaldo aldri fikk sjansen til daffe på trening og kamp, siden han tross alt ikke har hatt noen med united denne sommeren. Å jeg hater ikke Ronaldo, men vi hadde hatt det bedre uten han.

 

Å Beckham bitchet ikke i media etter overgangen, tok lang tid før han fortalte sin versjon fullt og helt. Det gjorde heller ikke Keane, de tok det internt. Profesjonell. Ruud var ikke Proff nei.

 

Du kan gjerne stå på ditt om at denne tråden skal bestå, siden alle vet at du ikke liker store tråder. Men nå er sommeren og denne farsen over, om det blir for drøyt i United tråden til nesten sommer igjen kan du vel opprette en ny en. Isteden for at man skal få slengt URL'er hitover hver gang man nevner Ronaldo i United tråden, ja jeg vet det ikke skal skje. Men skal vedde min venstre nyre på at det vil skje titt og ofte.

Lenke til kommentar
Det er News of the World det kommer fra, så nei...

 

Men hvis det skulle være sant, beviser det bare at Real har brutt regelverket, for etter det jeg har hørt har ikke en klubb lov til å ta kontakt med en spiller uten å gå gjennom den klubben som spilleren tilhører.

Agenter er en annen sak, men en slik avtale som Ronaldo har signert vil være et klart brudd da.

Lenke til kommentar
Agenter er en annen sak, men en slik avtale som Ronaldo har signert vil være et klart brudd da.

Tenkte litt kort der, agenter er det lov til å kontakte uten å gå gjennom klubben ja. Avtalen derimot, er et brudd som du sier, så de har brutt regelverket uansett, som egentlig var poenget mitt :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Men det er ikke noe brudd å snakke om da artikkelen 90% sikkert er standard news of the world-bullshit :).

Står jo at kilden er NOTW. At de gidder lage artiklene.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

BUMP.

 

Ja, da var sagaen om Ronaldo i gang igjen. Hva tror dere skjer med han denne sesongen? Drar han, eller tar han enda en sesong i United?

 

Selv håper jeg (og tror) at han blir i klubben. Han er en så viktig spiller at jeg ikke vil bli kvitt han. Driter i alt han har gjort, for han er en for verdifull spiller til å forlate oss. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...