Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

http://link.brightcove.com/services/player...ctid=1711766987

 

Da er det vel ikke noe spørsmål om hvor han kommer til spille neste sesong. Her er det video, Sky Sports og full pakke. Ikke Marca, The Sun og det tullet Real Madrid kommer med.

 

Å stenge den tråden nå blir kanskje litt drøyt, men når overgangsvinduet stenger, regner jeg med at denne tråden stenger også.

 

Ja, men den åpnes igjen i januar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
http://link.brightcove.com/services/player...ctid=1711766987

 

Da er det vel ikke noe spørsmål om hvor han kommer til spille neste sesong. Her er det video, Sky Sports og full pakke. Ikke Marca, The Sun og det tullet Real Madrid kommer med.

 

Å stenge den tråden nå blir kanskje litt drøyt, men når overgangsvinduet stenger, regner jeg med at denne tråden stenger også.

 

Ja, men den åpnes igjen i januar! :D

Tror det kommer enda mer rykter utover sesongen når Ronaldo spiller brilliant/dårlig...
Lenke til kommentar

Tråden står. Rykteflommen vil aldri stoppe, uansett hva Ferguson sier til media. Media vil nemlig koke opp nye uttalelser som feks sepp blatter sin. Man kan uttale seg om noe helt annet, og vips.....

 

Så tråden står.

 

Er da selvfølgelig lov til å diskutere ronaldo i tråden om united også, men overgangsryktene holder vi her.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig blir han. Som sagt ørten ganger driver media med faenskap - legg merke til at på alle videointervjuer av ulike folk så nevnes det at media driver med tull.

 

Ryktene vil alltid være - la oss nå se hva ronaldo får til når han kommer tilbake fra operasjonen sin :).

 

Så har vi kanskje offisiellt verdens beste spiller nå mot slutten av året.

Lenke til kommentar
Så har vi kanskje offisiellt verdens beste spiller nå mot slutten av året.

Apropos det, så fantastisk idiotisk å ha den kåringen ved juletider. Det betyr jo at den som vinner, må være på topp i 2 sesonger for å vinne prisen for et år. Ronaldo eide jo alle i CL, men hvis han spiller litt dårlig i månedene som kommer, kan det være at han ikke vinner den prisen allikevel selv om han var soleklart verdens beste spiller forrige sesong. Hvis de hadde hatt kåringen i mai/juni derimot, da hadde det ikke vært et spørmål en gang om hvem som vinner.

Lenke til kommentar

"I was the one who publicly expressed my desire to go to Real Madrid. I ended up being, even involuntarily, responsible for the poor relationship between the two clubs."

 

Nei, æsj, har han seriøst så lyst å dra nå så skjønner jeg ikke hva Fergie tenker. Men, jeg stoler på Fergie. Han vet hva han gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...