Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Madrid vil få et luksus problem med Ruben de la Red, Baptista, Guti, Gago, Garcia, Diarra og Sneijder når han blir frisk. Sjansene for at Ronaldo drar til Madrid har minsket seg i det siste.

 

 

Tror Baptista kommer til å dra først av dem og Javi Garcia hvis han flopper.

Baptista er god han, men han har ikke slått til i Madrid.

 

Nå holder nok klyssete Ronaldo seg der han bør bli

Lenke til kommentar
Synes mer og mer tyder på at ronaldo blir... hadde han skulle dratt tror jeg overgangen ville skjedd raskere etter EM.

 

Siste idag er jo at Ronaldo ikke dukket opp til møtet med fergie og co, og lot heller sine representanter ta seg av dette. United på sin side prøver visst å overtale han til å ta en sesong til, mot en avtale om salg etter kommende sesong. Spekuleres også i om Ronaldo har signert en avtale ala den Figo skrev i sin tid, som setter vedkommende i gjeld om han ikke kommer til klubben.

Lenke til kommentar
Han trener 6 timer om dagen, det har en i United staben sagt. Ingenting å si på det. Han er i LA med sponsorgreier eller noe sånt.

hvordan vet United stabben det da? Han gidder vel ikke møte de engang? Jeg pleide å si til foreldrene mine at jeg hadde gjort lekser i flere timer og at karakterene var på god vei mot toppen. Det trodde de på. I realiteten så gjorde jeg ikke en lekse i løpet av det skoleåret.

Lenke til kommentar

Enhver som er generellt intressert i trening, vet at 6t om dagen er overkill. Dette er selvsagt avhenging av intensisteten, men tviler på at han gjør så mye annet enn skadeforebyggende og styrketrening, ettersom han ikke kan løpe? Da ville han blitt utbrent etter kort tid...

 

Når han itillegg er skadet og ligger så mye i sola og fester (som ikke er bra mht trening) så sier det vel seg selv at 6t høres veldig mye ut.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
6 timer bør være et minimum når man er toppidrettsutøver.

Amen for det.

 

"Cristiano jobber hardt i fem-seks timer hver eneste dag. Vi har ikke hatt mange fridager heller. Turen til Los Angeles var fantastisk. Det var godt å kunne jobbe litt unna alt presset. Nå tyder alt på at Ronaldo vil bli spilleklar til slutten av september eller begynnelsen av oktober", uttaler Gaspar.

Kilde. Sky Sports,

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...