Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seks timer med trening. Se for deg noe a là dette:

 

1 time kondisjon

1 time nærteknikk

1 time skuddteknikk

1 time dødballtrening

2 timer styrketrening

 

Det er da ikke så mye å forlange? I tillegg kommer tøying og lignende som helt sikkert faller under treningsmengden.

Lenke til kommentar

Mao. trener han heller ikke 6 timer daglig slik du påstår. Det er ikke så mye annet enn skadeforebyggende og styrke Ronaldo kan gjøre med gipset ben. I dag har jeg hatt en økt på 1t styrke og 30min cardio på middels intensitet. Mer enn nok for meg.

 

Seks timer med trening. Se for deg noe a là dette:

 

1 time kondisjon

1 time nærteknikk

1 time skuddteknikk

1 time dødballtrening

2 timer styrketrening

 

Det er da ikke så mye å forlange? I tillegg kommer tøying og lignende som helt sikkert faller under treningsmengden.

Skuddteknikk, nærteknikk og dødballtrening med gipsa ben?

Endret av Points
Lenke til kommentar

Som tidligere toppidrettsutøver, som ikke gjorde noe annet enn å trene flere ganger om dagen (skøyteløper) samt fotballspiller og hkroppsbygger så tror jeg at jeg kan litt om trening og treningsskader.

 

larsP: Det er der er ALT for mye for en som er skada. 2t styrketrening?? Se også til det Points skriver mht gipsa bein.

 

Nei, tipper han trener endel i svømmehall, knebøy (+ diverse styrkeøvelser) samt spinning og den slags. Neppe mye med ball og lite løping. Tror jeg da

 

6t trener han i alle fall ikke om dagen. Det vedder jeg min venstre ballenøtt på

Lenke til kommentar

Tviler på man finner mange fotballspillere som trener opp mot 6 timer pr dag. Tviler enda mer på at man har noe nytte av det :)

 

6 timer er vel treningsdosen til toppsyklister i den verste mengdetreningsperioden. Det er en "treningsvennlig" idrett ifht fotball, der belastingen er stor på knær, rygg, muskler, sener osv osv

Lenke til kommentar
Deilig at han blir i united, men jeg skjønner virkelig ikke at mange av dere united fans vil at han skal bli? I såfall klarer dere bare å tenke på det sportslige, mens dere driter i hvordan han er som person.

 

Det finnes utrolig mange "dritsekker" i dagens fotballverden. Jeg driter ikke i hvordan Ronaldo er som person. Hadde ikke vært meg imot om han hadde vært sånn som Paul Scholes for eksempel. Men det er svært få i verden som er det.

Men så er ikke Ronaldo så ille som media skal ha det til. Det er jo bare media som har funnet på en masse greier og en del fans som har trodd på det de har lest i avisene.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske (selv om han er langt fra å være favorittspilleren min) nøytral til personligheten hans ettersom det er umulig å si hvilke uttalelser som er sanne. Så lenge han fortsetter å putte mål og oppfører seg greit på banen er det greit for min del.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar
Men så er ikke Ronaldo så ille som media skal ha det til. Det er jo bare media som har funnet på en masse greier og en del fans som har trodd på det de har lest i avisene.

Å dine kilder er? Manchester Evening News sine reportere har flere ganger kommentert oppførselen til Ronaldo, å er det noen jeg stoler på så er det de. Spillere og trenere kan selvfølgelig ikke utale seg negativt rundt andre spillere så lenge de er i klubben. Er jo sjeldent spillere kritiserer spillere i andre klubber t.o.m.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...