Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor mange som forander synet på ronaldo om han gjør en ny bra sesong.

Men som Pool-supporter håper jeg han drar til Moss.

 

En god sesong? Scåre mål i første kampen og noen raid så er mye glemt alerede tenker jeg.

 

Og nei, jeg hater ikke Ronaldo. Jeg husker hva han har gjort for oss og noen setninger sitert i media i silly season forandrer ikke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og nei, jeg hater ikke Ronaldo. Jeg husker hva han har gjort for oss og noen setninger sitert i media i silly season forandrer ikke det.

For min del har enkelte av de setningene endret ganske mye.

 

Det har ikke endret at klubben har vunnet to ligatitler og en cl tittel. Det har heller ikke endret at han kanskje var vår viktigste spiller og at vi uten han ikke har vunnet noen av de titlene.

 

Han har flørtet med Real Madrid og det er selvsagt ikke morro men han har vel ikke sagt at han ikke vil spille for oss. Og hadde han sagt det så synest jeg ikke at vi skal sette en strek over hva han har gjort for oss. Hvor mange ganger har han betalt tilbake de 14 mill vi ga for han?

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/24/541643.html

Dette her er bare synd. At en saan spiller gaar ut med saane uttalelser er leit og, desverre litt latterlig. For det fOrste: Hva faen har han med den saken A gjOre, han gjOr det bare verre for alle parter. For det andre: Hvem tror at "alle" fotballspillere vil spille for real madrid. Herregud for en latterlig uttalelse. Give me a break from the ronaldo circus plz...

 

Det som er latterlig er at han ikke har noe med den saken aa gjOre og spesielt nAr han uttaler seg imot og klubben SAF. Og tror du virkelig at alle fotballspillere vil spille for real madrid? det er en sAnn"vi har hvite, pene drakter og tror vi er best selv om vi egentlig ikke er det" klubb. Jalla klubb kaller jeg det ihvertfall.

 

Faen, hvorfor i huleste blander han seg inn? Dette er en sak mellom Fergie og Ron, ikke han. Man kan like gjerne selge han i samme sleng da evt. men som United har sagt så er Ron United spiller neste sesong.

 

Lurer på hvordan DB fant ut dette her :hmm:

 

Raste og Hans: Avkreftet av Fergie i dag: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6614664

 

TomHel: Media som kjedet seg uten noe å skrive om Ronaldo saken på flere dager!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Og nei, jeg hater ikke Ronaldo. Jeg husker hva han har gjort for oss og noen setninger sitert i media i silly season forandrer ikke det.

For min del har enkelte av de setningene endret ganske mye.

 

Det har ikke endret at klubben har vunnet to ligatitler og en cl tittel. Det har heller ikke endret at han kanskje var vår viktigste spiller og at vi uten han ikke har vunnet noen av de titlene.

 

Han har flørtet med Real Madrid og det er selvsagt ikke morro men han har vel ikke sagt at han ikke vil spille for oss. Og hadde han sagt det så synest jeg ikke at vi skal sette en strek over hva han har gjort for oss. Hvor mange ganger har han betalt tilbake de 14 mill vi ga for han?

Spekulasjoner, samme som at jeg kan si at Rooney ville scoret 30mål ifjor hadde det ikke vært for egoet til Ronaldo.

 

Hvis han vil spille for Real Madrid neste sesong vil han ikke spille for United. Jeg setter ikke en strek over hva han har gjort, men gir ikke han retten til å være ei klyse av dimensjoner. Min respekt for gutten er lik null.

Lenke til kommentar

Ikke alle kan ha Scholes og Giggs sin lojalitet, man kan ønske å spille for flere klubber. Blir ikke overrasket om han etter noen år vil til Italia.

 

Som jeg sa. Noen gode kamper og resultater så er han godtatt igjen. Var temmelig mange som la Rio for hat da han pressa igjennom en bedre kontrakt

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Og folka her inne sluker presseagnet RÅTT igjen, nå er det Tevez som er en kødd?

 

Tevez was quoted as saying he believed Ronaldo should be allowed to leave Old Trafford if that’s what he desires. But the United manager refuted Tevez had issued the quotes.

 

“Carlos Tevez did not say that,” he said.

 

“At this moment in time we’re driven by a mad media who have to get stories out every day.

 

“I can’t wait for the season to start so we can get back to some sense of normality and we can all settle down to play football again. These guys in the press are just crazy.”

 

Fra manutd.com - http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...4664&page=1

 

(Kanskje dette er et lite hint til dere ang hva ronaldo kanskje har sagt og ikke sagt og?)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Fra manutd.com - http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...4664&page=1

 

(Kanskje dette er et lite hint til dere ang hva ronaldo kanskje har sagt og ikke sagt og?)

Kan ikke si at Fergie eller Ronaldo har avkreftet noe fra Ronaldo sin side. Å for svarte faen, er jo på Youtube. Oversettelser er på BBC, hvis ikke du finner der er det en som oftest en link på youtube ved siden. Eller er alt dette en stor konspirasjonsteori? Jeg blir oppgitt over dere som faktisk tar oss andre for idioter. Først sier han "I'll stay", veldig greit. Men så kommer han med en hel masse svada i ettertid, og har jo bekreftet at han vil til Madrid (Å NEI han mente ikke om noen sesonger). Så spar meg Alastor, du og Raste kan forsvare Ronaldo så mye dere vil. Men dette er ikke presseskapt, dette er Ronaldos verk fra ende til annen. Hadde han avkreftet med en gang lik det Torres gjorde hadde dette aldri gått så langt. Han har jo ENDA ikke gjort dette.

 

@Limbeck, da var det snakk om kontrakten. Å vi hadde en idiot som styreformann på den tiden. Sir Alex har jo sagt i ettertid at de første tilbudene var for lave til en spiller av Rios kaliber. Å Rio uttalte aldri at han ville bort(?)

Lenke til kommentar
La meg spesifisere, kanskje ronaldo ikke uttaler seg til pressen HVER ENESTE DAG slik man kan få inntrykk av :).

Mulig det, men hvorfor går han ikke bare offentlig ut på en pressekonferanse eller noe og sier klart og tydelig at han blir da? Hjelper ikke stort å si det ene den ene dagen og det andre den andre dagen.

 

Tipper Ronaldo elsker å være såpass i søkelyset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...