Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske interessant å tenke på :p For hvis det vi leser i dag er sant, så stemmer det jo at han ikke skal snakke mer om det før etter EM. Men hvis han skal ha pressekonferanse i morgen så betyr det jo at han skal diskutere det også er det vi leser i dag "feil" på en måte. Uff, så komplisert Ronaldo har gjort det for alle. Bare snakk til Sky med live intervju eller noe og SI DET RETT UT. Uff, blir utålmodig nå. Put it out there man, just do it.

 

haha også nå kommer moren og sier motsatte av det vi trodde før. FY FAEN dette var utrolig stress, får nesten ikke sove :wallbash:

Lenke til kommentar

Det er en del ting som får meg til å tro litt på de siste uttalelsene. Jeg synest de virker mye mere fornuftige. De baserer seg ikke på en plakat han skulle ha fått eller noe kort og kaldt som "jeg drar" eller "jeg blir"

 

Han snur ikke ryggen til noen av klubbene noe som står i stil med hans tidligere uttalelser, som viser at han har forhold til begge klubbene. Han vil at vi skal stå igjen med en veldig stor sum penger.

 

En annen ting er at tidspungtet er nokså riktig siden både han og Portugal ikke er tjent med dette media hysteriet.

Lenke til kommentar
Fitte. Der dukket samme tingen opp på BBC. Jeg er nå ganske sikker at han har sagt det han har sagt i dag. Men det betyr ikke at han drar. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/default.stm

BBC siterer den SAMME WEBAVISEN SOM ALLE ANDRE, nemlig brasilianske Terra.

 

 

 

Det er ganske interessant å tenke på :p For hvis det vi leser i dag er sant, så stemmer det jo at han ikke skal snakke mer om det før etter EM. Men hvis han skal ha pressekonferanse i morgen så betyr det jo at han skal diskutere det også er det vi leser i dag "feil" på en måte. Uff, så komplisert Ronaldo har gjort det for alle. Bare snakk til Sky med live intervju eller noe og SI DET RETT UT. Uff, blir utålmodig nå. Put it out there man, just do it.

 

haha også nå kommer moren og sier motsatte av det vi trodde før. FY FAEN dette var utrolig stress, får nesten ikke sove :wallbash:

Ronaldo har ikke gjort noe som helst, media har gjort alt. Du baserer dine inntrykk på bakgrun av det som står på nettet hos ulike nettsider, og alle disse har kilder som alle er kjent for å fabrikkere intervjuer og uttalelser.

 

Så ikke tro du vet noe som helst, ingen av oss gjør det ang den saken her :).

Lenke til kommentar

Ja, noe av det er sikkert sant. At han kanskje vil spille i Spania en dag senere i karrieren. Det sa han tilogmed det første året han kom til klubben. Men nå er det kun tull som står i mediane.

Håper at på pressekonferansen idag at Ronaldo sier at han blir og at det er kun tull dette her.

Lenke til kommentar

Lov å håpe på et salg som bringer inn 1mrd med avtale om tilbakekjøp dersom Ronaldo ønsker det - uvennskapet mellom Ronaldo og Nistelrooy blusser opp igjen - Kjøpes tilbake for latterlig sum etter 1 år.. Real har kjøpt flere United-spillere under markedspris. Antar de lurer til seg nok en spiller på billigsalg. Vil tro prisen kommer på rundt 300 mill til slutt om han går. Iallefall om han går til Real.

Lenke til kommentar
Mye måtte de gi for Nistelrooy og Beckham? Husker Beckham gikk usaklig billig.

 

Beckham var jo ikke bestevann akurat med SAF på slutten av karrieren hans i manu. Så det va rnok en grunn til at han gikk billig, husker ikke hvor mye han gikk for.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...