Gå til innhold

Ronaldo-sagaen. Blir i år, går han til Madrid neste sommer?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samtlige aviser har altså gått i fella??

Samtlige aviser har gjengitt fiktive intervjuer i over 1 måned :).

 

EDIT: For å si det sånn, hvorfor i HELVETE skulle han plutselig uttale seg til en brasiliansk avis om han først skulle uttale seg i dag slik et annet fiktivt intervju påsto for noen dager siden?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Det var så... ja.. hva skall man si? Typisk på treninga i dag.

Nå sa alle Manchester U supporterne på laget mitt at Ronaldo egentlig ikke var så god alikevel, og det var bare fordi de alle tror at han går til Madrid. De trodde ikke han kom til å passe inn i Spania. Det er en påstand jeg syntes er ganske teit da han har vokst opp med lignende fotball som er der.

Ronaldo kan i det minste bestemme seg før em starter.

Lenke til kommentar
Det var så... ja.. hva skall man si? Typisk på treninga i dag.

Nå sa alle Manchester U supporterne på laget mitt at Ronaldo egentlig ikke var så god alikevel, og det var bare fordi de alle tror at han går til Madrid. De trodde ikke han kom til å passe inn i Spania. Det er en påstand jeg syntes er ganske teit da han har vokst opp med lignende fotball som er der.

Ronaldo kan i det minste bestemme seg før em starter.

 

Jepp, Ronaldo passer nok fint inn i spansk fotball. Men at han spiller like bra der, som i England er langt ifra sikkert. Dessuten så tror jeg Ronaldo har bestemt seg. Det virket i alle fall sånn da han sa etter CL-finalen at han blir i klubben.

Lenke til kommentar
Ja det er det jeg også mener, Ronaldo har løftet laget. Ikke begynn og sipp om at fyren er sviker osv...

Når han er så frekk at han lyver så er han i mine øyne en sviker. "I stay", Ja meg i ræva.

 

Det sa han rett etter cl finalen. Tror ikke det er så mange som trodde på det

Lenke til kommentar

De fleste her inne trenger rett og slett en vekker ang presse i utlandet.

 

Norsk presse er supersnille vs de i utlandet. Utlandet produserer fiktive intervjuer, drar fram gamle rare uttalelser og vrir på ALT.

 

Allikevel presterer mange her inne å starte å hate spillere basert på medias løgner. Det er ganske godt gjort.

Lenke til kommentar
De fleste her inne trenger rett og slett en vekker ang presse i utlandet.

 

Norsk presse er supersnille vs de i utlandet. Utlandet produserer fiktive intervjuer, drar fram gamle rare uttalelser og vrir på ALT.

 

Allikevel presterer mange her inne å starte å hate spillere basert på medias løgner. Det er ganske godt gjort.

 

Man må ta det de skriver med et tilhengerlass med salt, holder ikke med noen klype her :p

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar

Så uttalelsen, og tviler kanskje litt på dette.

 

Ble egentlig sinnssykt sjokkert når jeg først leste overskrifta i vg og dagbladet.

(Bilde av Ronaldo)

- Vil til Real

 

Hadde aldri trodd at Cristiano Ronaldo hadde ønsket seg til Real Sociedad :huh:

 

 

Håper egentlig ikke at Ronaldo kommer til Madrid heller. Tror han ville ødelagt mye av harmonien...

Endret av Sorbon
Lenke til kommentar

Det er vel ikke lovlig å skrive falske sitater?

 

"I would like to play for Real Madrid but only if it is true they are ready to pay what Manchester United ask of them. However, it does not depend on me."

 

Dette er vel ordrett hva han har sagt, skysports har vel ikke lov til å redigere det til hva de vil?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...