Gå til innhold

Fine Filmer og se på med jenter


Nopros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Garden State - første filmen jeg og damen så sammen. Meget bra.

Lost in Translation er anbefalt av mange, kaster meg på den. Kanskje kjedelig for de på 15.

Sideways - Kanskje kjedelig også. Jeg likte den dog. Kanskje et litt "eldre" publikum.

Ghost World - digger denne filmen. Helt genial.

American Beauty - meget god film. Lenge siden jeg har sett den. Nå fikk jeg lyst til deg faktisk.

 

MASSE andre filmer også!

Lenke til kommentar

There's Something About Mary (Alle Elsker Mary) burde du absolutt gi et forsøk. Filmen er svært morsom til tross for at den inneholder en typisk "boy-meets-girl"-handling. Ben Stiller mestrer sin rolle svært godt. Rollen kan minne litt om ulykkesfuglen han spiller i Meet the Parents og Meet the Fockers.

 

Hvis du er ute etter en spenningsfilm, vil jeg anbefale The Silence of the Lambs. Denne slo godt blant de jentene jeg pleier å se film med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Vet ikke helt om King Kong (2005) passer for jenta du skal se den sammen med, men for min del funka den knall å se sammen med dama,.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Jeg anbefaler nok en gang Lost in Tranlation. Den filmen er rett og slett fantastisk. Ellers er The Shawshank Redemption populær blant kvinnene, og mennene for den del.

Den slår ikke akkurat ann hos en gjeng 15 år gamle jenter som ser film i helgene.

 

Hvilken?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Haha, "Chickflicks", "Gladgrining" og div. grining, må ærlig innrømme at jeg nå har hatt meg en god og lang latter (:

 

Meeeeen siden dette ser ut til å være en ganske "omtenkelig" tråd, så har jeg laget en liten topp3-liste ut ifra de filmene dere nå har nevnt;

 

1. ; The Shawshank Redemption :w00t:

2. ; The Exorcist (1973)

3. ; Også vil jeg påstå at "Pille_" traff ganske bra på "Love Actually"

 

 

Sånn! Litt innsyn fra en 15åring ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...