Gå til innhold

Fine Filmer og se på med jenter


Nopros

Anbefalte innlegg

Siden det ikke er kjønnet mitt som bestemmer hvilke filmer jeg liker, så vil jeg vil si at jeg liker de fleste filmer, sånn var det også da jeg var 15 år. I likhet med alle de andre guttene i gata på den tiden så jeg på skrekkfilmer, drama og action. :roll:

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers kan du jo bare spørre hva de liker? Selv elsket jeg James Bond da jeg var 15 år og det hadde blitt veldig feil om en fyr plutselig skulle ha meg til å se "The Girl Next Door" med han. Veldig turn-off for å si det mildt.(..) Og jada, jeg liker romantiske komedier og jeg, men alt til sin tid og heldigvis så er det slik at de fleste jenter faktisk liker mange forskjellige sjangere og filmer, slik som gutter, tro det eller ei.(..) :roll:

 

Ellers så slår jo de fleste chickflicks an hos jentene :)

Chicflicks?

Chickflicks.

 

Chick: jente

Flick : film

 

Ofte en romantisk komedie, eller bare en film som jenter generelt liker.

 

*Grøss*

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Top Gun funker ypperlig, selv om det kanskje ikke er den typiske filmen man ville ha trukket fram når det gjelder filmer en kan se med jenter.

Top Gun fungerer ypperlig om du er på date med en annen gutt. :)

Vi Så på en film som het Exorsisten uuuutrolig skuffende og kjedelig film men vi hadde det i vertfall gøy!

Someone got laid. :--D

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Jentefilmer jeg vil anbefale:

Just Like Heaven, Enchanted (Eventyr i New York), Sweet November, Serendipity og The Holiday

 

Andre jentefilmer som er verdt å se:

While You Were Sleeping, Save The Last Dance, Sliding Doors og Cruel Intentions

 

Skal du se en skikkelig jentefilm må du se The Lizzie McGuire Movie (Stjerne for en dag). Den er så barnslig og dårlig at den nesten er morsom å se på :p

 

Ellers kan kanskje Stardust være en fin film å se sammen med noen. Den inneholder både action, humor og romantikk. Robert De Niro satte prikken over i'en!

 

Og tips om hva man kan gjøre mens man ser på jentefilmer? Is, sjokolade og lommetørkle =)

Lenke til kommentar
Jeg synes det var morsomt. Den er jo kanskje den mest representative filmen for homofili.

 

Det er jo en måte å se det på, men jeg kan ikke si jeg gidder å bry meg.

 

Den er forøvrig "felttestet" hele to ganger med to forskjellige jenter, og den funket like bra begge gangene.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg synes det var morsomt. Den er jo kanskje den mest representative filmen for homofili.

 

Det er jo en måte å se det på, men jeg kan ikke si jeg gidder å bry meg.

 

Den er forøvrig "felttestet" hele to ganger med to forskjellige jenter, og den funket like bra begge gangene.

Det er vel ingen som påstår det motsatte, det var bare en spøk. Man trenger ikke være homo for å like Top Gun, altså.

 

Det hjelper selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...