Gå til innhold

Fine Filmer og se på med jenter


Nopros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The hills have eyes 1 og 2

Knallgode filmer :)

 

edit: remake'n av 1'nern. ifra 2006, ikke den ifra 1977.

 

Hvorfor ikke originalen fra 1977?

 

Dem kan jo selfølgelig se den om dem vil, men har ikke sett den selv, og presiserte bare at det var ikke den jeg mente :)

 

edit: leif

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Må si jeg er litt usikker på hva en grine film er, men kan jo prøve noen filmer. The Woodsman, The Shawshank Redemption, The Insider, Sleepers, Requiem For A Dream, Pay It Forward, Lost In Translation, Legends Of The Fall, Hotel Rwanda, Born On The Fourth Of July, Cinderella Man, American History X, A Beautifull Mind.

 

De nevnte filmene er for det meste drama filmer som alle er meget gode på forskjellige måter. Hvorvidt man vil grine av de eller ei vet jeg ikke. Uansett så er enkelte av de veldig sterke og er verdt å se uansett om man er interessert i å se masse film.

Lenke til kommentar
Må si jeg er litt usikker på hva en grine film er, men kan jo prøve noen filmer. The Woodsman, The Shawshank Redemption, The Insider, Sleepers, Requiem For A Dream, Pay It Forward, Lost In Translation, Legends Of The Fall, Hotel Rwanda, Born On The Fourth Of July, Cinderella Man, American History X, A Beautifull Mind.

 

De nevnte filmene er for det meste drama filmer som alle er meget gode på forskjellige måter. Hvorvidt man vil grine av de eller ei vet jeg ikke. Uansett så er enkelte av de veldig sterke og er verdt å se uansett om man er interessert i å se masse film.

nei grine film hvar kanskje en litt dårlig beskrivelse Grinefilm: en film så får jenter til og grine, helst ikke en film hvor de sitter og tuter bare snufse litt..... Takk i allle fall

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke garantere at noen vil grine av disse filmene. Men de er alle sterke filmer som spiller på våre følelser for å vekke reaksjoner. Selv vil jeg anbefale Requiem For A Dream. Man griner kanskje ikke så mye, men mange føler avsky ved å se den. Det er ingen skrekkfilm, men den er veldig provoserende i dens presentasjon av narkotikamisbruk og andre deler av menneskets adferd. Er min favorittfilm for tiden.

Lenke til kommentar

Nei kanskje ikke. Men det ble ikke sagt om det skulle være en form for "gladgrining" eller noe sånt. Så jeg tror nå at en jente vil klare å få tårene på fli av denne filmen. Men passer nok ikke til date med tanke på slutten om man vil komme til tredje base som det kalles.

Lenke til kommentar

Har fått sett United 93 i går. Og det er utrolig nok en film som kan få en emosjonell reaksjon. Det har nok noe med at vi alle kjenner til denne historien, og når det først er blitt filmatisert, så gjør det et enda større inntrykk på deg. Meget bra film.

Lenke til kommentar

Filmene er notert :thumbup:

 

om The Notebook: Noe glemmer du aldri, spesielt ikke din første kjærlighet.

For lenge siden møttes to unge mennesker, han med røtter i en fri og uformell musikerfamilie, hun med et annet og mer konservativt utgangspunkt. Noah og Allie finner hverandre, forelsker seg og tilbringer en uforglemmelig sommer sammen. Men deres kjærlighet ”passer” ikke og de må skille lag for å etterkomme foreldrenes ønsker. 2. Verdenskrig gjør også sitt til at de ikke kan treffes.

 

Når krigen er slutt, og soldatene vender hjem, er alt annerledes. Allie er gift med en suksessfull forretningsmann, mens Noah lever alene med sine minner og bruker all sin kjærlighet på å restaurere sitt 200 år gamle hus. Allie vekker til live gamle følelser når hun kommer over en artikkel i lokalavisen om Noahs arbeide og hun skjønner at hun må ta en viktig avgjørelse om hvilken vei hennes liv og hjerte skal følge.

 

 

Ps: vi har sett den :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg anbefaler nok en gang Lost in Tranlation. Den filmen er rett og slett fantastisk. Ellers er The Shawshank Redemption populær blant kvinnene, og mennene for den del.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...