Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Jeg begynte med T, men motivasjonen for å gjøre det bra i matte var ikke helt der under videregående, så jeg byttet over til P. Men nå som motivasjonen er til stede,vil det nok sikkert ikke være noe stort problem, om det ikke er SÅ vanskelig som det blir fremstilt av noen.

Det skulle ikkje vera eit problem, men det er viktig å huske å at R1 ikkje er eit fag ein kan ta med noen skippertak før eksamen, det er ikkje så ille så lenge du jobber jamnt og trutt med det, men det øyeblikket du begynner å slacke, blir faget mykje verre og då kjem du inn i ein ond sirkel og det blir ekstra tungt å ta det inn igjen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skulle ikkje vera eit problem, men det er viktig å huske å at R1 ikkje er eit fag ein kan ta med noen skippertak før eksamen, det er ikkje så ille så lenge du jobber jamnt og trutt med det, men det øyeblikket du begynner å slacke, blir faget mykje verre og då kjem du inn i ein ond sirkel og det blir ekstra tungt å ta det inn igjen. Lykke til :)

 

Tusen takk! Gjelder bare å finne boka. Helst den som Heidi nevnte, om den er så bra som hun sa. :)

Lenke til kommentar

Det er godt gjort Refsa! :)

Skal vel sikkert ha noen fag sammen, ser nesten ut som at de fleste datalinjer har samme emner første halvår.

 

Flere som har kikket på timeplanen da? Jeg håper ikke den stemmer for min del, tre "sene" dager med siste forelesning frem til klokka 16 og 17. Håper heller død-tiden mellom blir krympet, ellers sliter jeg med sfo og barnepass :/

Lenke til kommentar

Andre her inne som har kommet inn på fornybar energi? Endte selv på dette studiet etter mye "att og fram" :) Må si jeg er rimelig spent mtp. jobbmuligheter og kompetanse etter studietiden, studiet er jo kun ett år gammelt.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Hvor store restriksjoner kjører de? Hadde ikke noe problemer med porter i Grimstad.

 

Restriksjon? Du kan ikke åpne porter, det er nok det, altså du kan jo tunnele rundt brannmur lett for å slippe hamachi shitet ellers er det ikke store restriksjoner. HiG har nok av båndbredde, de har en 10 Gbit link som de ikke bruker mer en ~600 Mbit av. Men tror kanskje de kun har 1 Gig linker mot vær studentby.

Lenke til kommentar

Restriksjon? Du kan ikke åpne porter, det er nok det, altså du kan jo tunnele rundt brannmur lett for å slippe hamachi shitet ellers er det ikke store restriksjoner. HiG har nok av båndbredde, de har en 10 Gbit link som de ikke bruker mer en ~600 Mbit av. Men tror kanskje de kun har 1 Gig linker mot vær studentby.

 

Tja, jeg prøvde i hvertfall å sette opp en simrace-server så jeg og 2 kompiser fikk testet litt mods til en serie. Ikke sjans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...