Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler sterkt på at alle fallout fanatikere vil bli fornøyde, men andre folk som ikke er så latterlig kresne kommer nok til å kose seg.

Hvorfor var det slik at mange syntes oblivion var dritbra det første halvåret, men da flere og flere ble fortalt av andre om feilene ble det plutselig så dårlig?

 

Jeg er veldig enig at oblivion har mange feil og mangler, men etter min mening er det mange som overdriver ...

 

Jeg liker forresten dette intervjuet: http://fallout.bethsoft.com/eng/vault/diar...y3-1.09.08.html

syns det høres spennende ut.

Lenke til kommentar

Akkurat det har jeg tenkt litt på og har forhørt meg på Bethforumet ang. den saken, men allvitere der borte påstår visst at 3rd person skal fungere helt utmerket og vi vil slippe å resultere til FPS modus. Det håper jeg inderlig stemmer for jeg gir opp RPG's hvor jeg må spille i FPS som sagt.

Lenke til kommentar

Nå håper jeg du kødder, kan du forklare på hvilken måte? :)

 

Edit: Et stort MMORPG? Tror du har forvekslet et par ting her, det er et Fallout MMORPG under utvikling ja, men Fallout 3 er et single player spill som vil ta rundt 20 timer å fullføre.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Har virkelig troen på Bethesda Softworks jeg. Det var de som frelste meg med Daggerfall (og ja, RPG i førstepersonsperspektiv er tingen), og med en så fantastisk setting som Fallout så ser jeg frem til et strålende spill.

 

Om Oblivion så er det bare å si at spillet er bra det. Det er bare ikke fantastisk, slik som Daggerfall og til dels Morrowind.

Lenke til kommentar
Har virkelig troen på Bethesda Softworks jeg. Det var de som frelste meg med Daggerfall (og ja, RPG i førstepersonsperspektiv er tingen), og med en så fantastisk setting som Fallout så ser jeg frem til et strålende spill.

 

Om Oblivion så er det bare å si at spillet er bra det. Det er bare ikke fantastisk, slik som Daggerfall og til dels Morrowind.

Jeg har også troen på Bethesda Softworks :) . Nå har jeg som sakt ikke spilt de forrige Fallout spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...