Gå til innhold

UTFORDRING: La oss bytte til sidemål!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

edit: så bra at eg starta det heile med å seie "jeg er med". Men no er det nynorsk altså, for alle penga! Bra ide folkens!

Endret av Badmintonball
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er med! Eg skriv til vanleg bokmål. Eg går i 9. klasse, og vi hadde nesten ikkje nynorsk i fjor, så det er ganske nytt for meg. Men eg skal gjere så godt eg kan.

Skrevet

Aha. Takk. Eg føler at eg ikkje heilt klarer å følge dette. Har skrevet fleir innlegg på bokmål. Men, men. Eg får øving uansett.

Skrevet

Er det bare min signatur (ikkje heile, men tekst med link til denne tråden og noken andre ord) som har forsvunne? Kan ein moderator ha endra den? Eg kan ikkje huske å ha gjere det ...

Skrevet

No har eg nøla ei stund, men eg trur nesten eg må slå meg med på dette. Eg skriv bokmål til vanleg, og skal no prøve så godt eg kan å skrive på nynorsk, så framt eg ikkje gløymar det. Eg er ikkje så veldig stødig i nynorsk, så rett meg gjerne!

:)

Skrevet (endret)

Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokon dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk siden ungdomskulen, så burde vel gjere noke for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet.

Følar meg som ein tulling når eg skrivar nynorsk. :p Nokon ganger blir det berre bokmål, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdriva.

edit: typoarar

Endret av Blackslash
Skrevet
Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokon dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk siden ungdomskulen, så burde vel gjere noke for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet.

Følar meg som ein tulling når eg skrivar nynorsk. :p Nokon ganger blir det berre nynorsk, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdriva.

||

||

\/

Eg har privatisteksamen i nynorsk om nokre dagar. Og eg har ikkje hatt nynorsk sidan ungdomskulen, så eg burde vel gjere noko for å bli betre. Synd at eg ikkje er så aktiv på forumet.

Følar meg som ein tulling når eg skriv nynorsk. :pNokre gongar blir det berre nynorsk, og andre gangar må eg konsentere meg for å ikkje overdrive.

:yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...