Gå til innhold

UTFORDRING: La oss bytte til sidemål!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I helvete for ein dritgruppe! Gjør meg ingenting at dei faste nynorsknyttarane skri nynorsk, men at alle oss amatørar skal begi oss ut på det same? Nei takk. Eg har ein svært fiendtlig innstilling til nynorsk frå før av, og treng ikkje det ekstra påfyllet som fleire som skriv hullete, og langt i frå feilfri nynorsk på forumet tilfører.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Så fint med ein slik tråd! Er det nokon som har link til nokre greie nynorsk-sidar med gode tekstar ein kan lese gjennom for å friske opp minnet?

Eg har tentamen i morgon, og det kjennest (?) som om all nynorsk er som blåst ut or hovudet mitt.

 

På heildagsprøver i nynorsk pleier eg alltid å velje kåseri. Då har eg berre stemma til Are Kalvø i tankane, og så er den saka biff. No er eg redd eg må velje ein annan sjanger.

 

Sjølv om eg ikkje blir betre i nynorsk til i morgon av dette, kan det vere til hjelp. Eg har jo eksamen òg. :new_woot:

Lenke til kommentar
I helvete for ein dritgruppe! Gjør meg ingenting at dei faste nynorsknyttarane skri nynorsk, men at alle oss amatørar skal begi oss ut på det same? Nei takk. Eg har ein svært fiendtlig innstilling til nynorsk frå før av, og treng ikkje det ekstra påfyllet som fleire som skriv hullete, og langt i frå feilfri nynorsk på forumet tilfører.

Er det eit «ja, ok då»? :p

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Eg trur nesten at eg skal gje dette ei prøve. Men medan min nynorsk er like dårleg som eg er i tysk som kommer nok mange til å riste på hovudet sitt konstant. :p

Lenke til kommentar

Kjekt å sjå at fleire har gitt seg ut på den farefulle reisa frå elendig til noko betre nynorsk. Neida, dei fleste kan jo litt. Personleg er eg ganske newbie sjølve, men alt for betre rettskriving. Eg brukar Firefox nå (berre til diskusjon, for alle vet at Opera er mykje betre) med innebygd nynorsk ordliste. Å allereie har eg luka vekk sikkert femti feil som eg nå berre skriv rett. ;)

Lenke til kommentar
Kjekt å sjå at fleire har gitt seg ut på den farefulle reisa frå elendig til noko betre nynorsk. Neida, dei fleste kan jo litt. Personleg er eg ganske newbie sjølve, men alt for betre rettskriving. Eg brukar Firefox nå (berre til diskusjon, for alle vet at Opera er mykje betre) med innebygd nynorsk ordliste. Å allereie har eg luka vekk sikkert femti feil som eg nå berre skriv rett. ;)

Eg slengar meg på denne eg og, men er det nokon som veit om det gjenge ann å få ordliste til firefox?

Lenke til kommentar

Dette blir eg med på. På skulen skriv eg nynorsk, men eg trur eg har meir nytte av å lere det fyrst.

 

Korleis er den regelen med bruken av s (genetiv?) i slutten? Skal man bruke «sin» viss det ikkje er eigennamn? Er til dømes «kokkens bil» lov å skrive, eller må ein skrive «kokken sin bil»?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...