Gå til innhold

UTFORDRING: La oss bytte til sidemål!


Anbefalte innlegg

Hei!

På skulen idag byrja me såvidt å skrive nynorsk, noko så gav meg ein idé til å lage denne tråden. Læreren understreka atter ein gong at nynorsk ikkje kjem automatisk, og at mengdetrening er ei forutsetning for å meste. I korte trekk, skriv ein og les meir nynorsk blir ein betre. Ikkje så reint lite innlysande, men stadig eit faktum.

På det grunnlag fann eg difor ut at eg skulle lage ein tråd her på forumet kor eg utfordrar dykk til å skrive sidemål saman med meg. Dei som nyttar bokmål skriv nynorsk, dei som skriv nynorsk nyttar bokmål. Dei kan sjølv bestemme eventuell tidsperiode - berre hugs å gi beskjed om ein eventuelt ikkje orkar meir. Sjølv trur eg det er permanent.

 

No er nettopp rydda litt i tråden, og omset den originale innleiinga til nynorsk. Over eit år har gått siden eg opna tråden, og synet mitt på nynorsk har forandra seg ein heil del. Frå å vere motstandar har eg om ikkje blitt frelst, iallefall byrja å tykkje om nynorsk. Eg seier ikkje at det kjem til å skje med dykk, men gi det ein sjans. Enten det er bokmål eller nynorsk (sjølv om bokmålsbrukarar er dominerande på forumet).

 

Dette er god trening, sjølv sjår eg no fram til nynorsk i VG3. Byrja tråden allereie i VG1. Heng dykk på - her er det mykje å lære!

 

Dei som offisielt vil vere med i utfordringa må sende meg ein PM med namn og målform dei vil nytte. Det same gjeld for dei som vil bort frå lista.

 

Kritikk mottas med takk - og rettleiing i mi eiga nynorsk må dei berre kome med. Eg er ingen ekspert, eg berre skriv det eg trur er rett.

 

Men frå sjølvressonering til fakta..

 

Desse nyttar no nynorsk:

- NwLife2

- Almenning

- Ituca

- Blaxtro

- edds

- madompa

- Svinat

- dagr0z

- Great Aftabeh

- yackup

- J@cob

- Knewt

- Badmintonball

- nevoscript

- Sempercogitare

- Sondrizzle

- TanTheMan

- Jalla

- Underpants

- Faces Down

- Hans-O

- Thappaz

- Sheogorath

- Munty

- Ballus

- Blomsterbob

- Insense

- Beges

- Sigur ur Nor lendingurinn

- WildWolF

- Larshl

- Oskeladden

- Groening

- Vibetoon

 

Desse nyttar no bokmål:

- Bolivar

- Mephistopheles

 

 

Desse har sagt seg ferdige med utfordringa:

- Breidablik (attende til nynorsk)

 

 

Lukke til :)

Redigert: Omset innlegget til nynorsk (10.06.09).

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal nok dessverre ikke melde meg på denne utfordringen men jeg har en bekjent av meg som har gjort dette og har virkelig fått opp sin karaterer i nynorsk nettopp fordi vedkommende ble "tvunget" til å skrive på sidemålet sitt. Det ufattelig god trening når du levere inn ting på nynorsk for...nårtid ellers får du bruk for det en når du skal levere inn ting og i norsk-faget?

Lenke til kommentar

Eg er med for å få fleire med på dette. Har skrive nynorsk i ein lang periode før, men la om til bokmål igjen for ein liten stund sida. No får me sjå kor godt nynorsken har haldt seg, då.

 

Tråden hamnar sjølvsagt i signaturen min.

 

Red.: Men me skal berre halde på i ein månad?

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Godt å høre at noen er med, flere?

Eg kjem til å drite meg ut om det berre er nokon få som bler med.

Som du ser har eg nok mykje og jobbe med, eller?

Godt å høyre at nokon er med, fleire?

Eg kjem til å drite meg ut om det berre er nokon få som vert/blir med.

Som du ser har eg nok mykje å jobbe med, eller?

 

Du er i kvart fall mykje betre enn det eg var då eg byrja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...