Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bare virker spesielt å si at alle som har vært pirater ikke kan bli medlemmer. Jeg vil anslå at en stor andel av de bedre PVP-spillerne i EVE på et eller annet tidspunkt har blitt flagget av Concord for sin spilling.

 

Dem har vel poppa meg et par ganger men da har jeg glemt meg ut etter ca 40-50 hopp igjennom low sec og glemt ut å se at jeg faktisk enda ef i low eller null. Er ikke pirat bare fordi du har blitt concordokken et par ganger :)

Lenke til kommentar

Dem har vel poppa meg et par ganger men da har jeg glemt meg ut etter ca 40-50 hopp igjennom low sec og glemt ut å se at jeg faktisk enda ef i low eller null. Er ikke pirat bare fordi du har blitt concordokken et par ganger :)

Nå var det flagging jeg snakket om,og ikke popping. Man blir flagget av Concord i low-sec også.

Lenke til kommentar

Moralens voktere med andre ord :green:

Hehe.

 

Det bare virker spesielt å si at alle som har vært pirater ikke kan bli medlemmer. Jeg vil anslå at en stor andel av de bedre PVP-spillerne i EVE på et eller annet tidspunkt har blitt flagget av Concord for sin spilling.

CVA kom seg rimelig langt i The Alliance Tournament XI. Ikke mye piratvirksomhet på de. At de, "Providence," PvP'er i low sec er en ting, men det er kun mot rødmerkede (fiendtlig innstilte) eller folk som angriper. Gode PvP'ere er de, og har ikke akkurat blitt dårligere etter å ha samarbeidet med Rooks and Kings.

Lenke til kommentar

 

CVA kom seg rimelig langt i The Alliance Tournament XI. Ikke mye piratvirksomhet på de. At de, "Providence," PvP'er i low sec er en ting, men det er kun mot rødmerkede (fiendtlig innstilte) eller folk som angriper. Gode PvP'ere er de, og har ikke akkurat blitt dårligere etter å ha samarbeidet med Rooks and Kings.

Finnes masse gode PvPere som ikke driver piratvirksomhet, men mange av dem har drevet med piratvirksomhet på et eller annet tidspunkt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Som ny eve spiller i starten, vil jeg anbefale å skaffe en booster som heter : Prototype Cerebal Accelerator. Det denne gjør er at du får 9+ på alle "attributes", men denne boosteren vil forsvinne når det har gått 14 dager (gjelder bare for spillere som har hatt mindre enn 14 dager spilletid i eve).

 

Med denne boosteren vil det gå noe raskere å trene på skills du må ha, og du vil komme raskere i gang. Men bakdelen er at den kanskje er noe dyr for en vesentlig ny spiller (den koster rundt 235mil).

 

I begynnelsen ville jeg startet med å trene på "basic" skills som gjelder for alle typer skip og spilletype du velger. (du kan følge guider som denne: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=1752671)

 

Ellers anbefaler jeg at du velger en "faction", om der er Caldari, Amarr, Gallente eller Minmatar, som du synest er interessant og har kule skip :)

Og at du setter deg litt inn i hva bonus du får med de forskjellige rasene, feks Caldari = shield & missiles, Gallente = Drones & armor, og trener på skills deretter, her er den nye funksjonen "ISIS" bra å følge for nybegynnere :)

 

Og vist du bestemmer deg får å kjøpe plex, må du aldri frakte denne noen sted, da blir du skutt med en gang.

Endret av Jaukim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt EVE av og på i et år nå, og har vært medlem av et high-sec corperation. Har vært med på en del low-sec roams, men føler ting går veldig tregt i dette corperationet. Spesielt siden vi alltid er war-decced, og da nesten ikke får lov til å gjøre noe.

 

Jeg har lyst til å se den andre siden av EVE, og lære PvP. Kunne tenke meg å spille som pirat, eller være medlem i et low-sec/null-sec corp som gjør mye PvP. Er det noen her som kunne tenke seg å invitere en delvis n00b, med rundt 15m skillpoints?

Endret av -CerN-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har spilt EVE av og på i et år nå, og har vært medlem av et high-sec corperation. Har vært med på en del low-sec roams, men føler ting går veldig tregt i dette corperationet. Spesielt siden vi alltid er war-decced, og da nesten ikke får lov til å gjøre noe.

 

Jeg har lyst til å se den andre siden av EVE, og lære PvP. Kunne tenke meg å spille som pirat, eller være medlem i et low-sec/null-sec corp som gjør mye PvP. Er det noen her som kunne tenke seg å invitere en delvis n00b, med rundt 15m skillpoints?

Har 16m skillpoints selv og er med i Shadows of The Requiem som er en del av The Unthinkables alliansen. Vi har hovedkvarter i nullsec og det er som oftest fleets å joine :) Bare å trykke "find fleets" og joine noe som ser lovende ut.

Rapid Ellecon heter jeg in-game :) Send meg en melding en gang du :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...