Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Men for helvette da :p skal da ikke stå på isk! hva heter du ingame Gunfreak? Jeg har avsluttet alle mine kontoer unntatt 1 som snart går ut den og. Og etter år med eve så kan jeg dele litt ;) kall det en julegave fra en bittervet. eller en oppstarts pakke. Bare jeg får nicket så ordner det seg løpet av kvelden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Notert gunfreak.

 

@jale. Jeg føler jeg har vært der og gjort det meste som er å gjøre. Er faktisk ikke noe igjen unntatt å gjøre en trillion scam. men det er jeg sikkert ikke kreativ nok til å gjennomføre :p Kom til et punkt der alt ble så 1337 at det ikke var gøy lengre. Alarm klokket reinforce timere, satt timesvis ved titan ventende på en mulig bridge. timesvis i pos i caps ventende på mulige targets. Det ble tilslutt kjedelig. Men det er utallige timer dager mnd år med good times :)

Lenke til kommentar

CCP klarte å lure meg til å resubbe en måned i dag, bare for å teste litt. Er vel et halvt år siden sist jeg logget inn. Capsuleeren min våkner til at regionen vår ble invadert og ganske kjapt bare forlatt av alliansen kort tid etter jeg ga meg, og nå er nesten samtlige av mine verdier stuck langt inn i fiendtlig nullsec.

 

Føler for å bare gi faen i det gamle "livet" han hadde, reise fra corpet og fly i lowsec en stund. Prøve ut exploration/piracy der, og se om jeg overlever og kan tjene noe særlig på det.

Lenke til kommentar

Jøss. Fleire som er i EvE Uni her altså? =)

 

Er det norske miljøet stort egentlig i Eve? Har egentlig ikkje møtt på meir enn et par stk.

 

Har no dei siste 2 månadane sagt at eg no skal begynne å fokusere på pvp (for å tilegne meg kunnskap), men eg ender jo konsekvent opp med å spele "simcity" i stedet... =|

Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd EVE Online, og med fare for å virke lat så orker jeg ikke lese gjennom alle sidene her. Jeg er interessert i å prøve dette, da det virker kult.

 

Er det slik at spillet er F2P? Skjønner at spillets valuta kan kjøpes for penger, men jeg har lyst å prøve litt bare for å se om det er noe for meg og frister ikke å kjøpe et helt spill enda.

Tar det lang tid før det blir "morro"? Og om noen har en god beginners guide eller vet om en god video som gir litt innsikt hadde det vært flott. Hvilket spill kan man sammenligne dette med? Og er det store norske fora i dette spillet?

 

Beklager for at jeg ikke orker å google og lese alt nå (får gjøre det senere). :)

Lenke til kommentar

Aktiverte kontoen igjen for et par dager siden og avsluttet den i dag. Var ikke klar over at npc's retargeter droner etter den siste expansion'en som kom. Lite givende å gjøre missions da man går i minus, pga alle t2 dronene man mister, i tillegg så er nesten alle skillpointsa mine i droner så jeg er fullstendig avhengig av de.

Lenke til kommentar

Aktiverte kontoen igjen for et par dager siden og avsluttet den i dag. Var ikke klar over at npc's retargeter droner etter den siste expansion'en som kom. Lite givende å gjøre missions da man går i minus, pga alle t2 dronene man mister, i tillegg så er nesten alle skillpointsa mine i droner så jeg er fullstendig avhengig av de.

 

Sentry drones og rr i top så er jo saken biff den.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd EVE Online, og med fare for å virke lat så orker jeg ikke lese gjennom alle sidene her. Jeg er interessert i å prøve dette, da det virker kult.

Er det slik at spillet er F2P? Skjønner at spillets valuta kan kjøpes for penger, men jeg har lyst å prøve litt bare for å se om det er noe for meg og frister ikke å kjøpe et helt spill enda.

Tar det lang tid før det blir "morro"? Og om noen har en god beginners guide eller vet om en god video som gir litt innsikt hadde det vært flott. Hvilket spill kan man sammenligne dette med? Og er det store norske fora i dette spillet?

Beklager for at jeg ikke orker å google og lese alt nå (får gjøre det senere).

For å svare på det enkleste først:

- EVE Online er ikke F2P, det koster vel $15 i måneden som de fleste andre slike spill.

- Det er mulig å kjøpe spill-valuta fra andre spillere ved hjelp av game time cards, som igjen koster penger. Det betyr at de som tjener mye ingame kan kjøpe spilltid for spillvaluta.

- Jeg synes spillet fort ble moro, men det er veldig avhengig av at du finner noen å spille med. PvP kan være vrient i starten, da det tar lang tid å trene opp nok skills.

- Jeg er litt usikker på hva man kan sammenligne EVE med, kommer ikke på noen lignende spill på markedet per i dag. Det jeg kan si er at spillet passer for noen som synes det er verd å vente på fantastiske spilløyeblikk, og ikke ønsker konstant underholdning. Det er ikke til å stikke under stol at EVE har en del nedetid der det skjer lite.

- Så vidt jeg vet er det ingen store norske fora. Jeg anbefaler forumet på nettsiden, og eventuelt http://failheap-challenge.com/.

 

Aktiverte kontoen igjen for et par dager siden og avsluttet den i dag. Var ikke klar over at npc's retargeter droner etter den siste expansion'en som kom. Lite givende å gjøre missions da man går i minus, pga alle t2 dronene man mister, i tillegg så er nesten alle skillpointsa mine i droner så jeg er fullstendig avhengig av de.

Har du vurdert å fly Ishtar eller Dominix med Sentry drones? Da kan du sitte rett ved dronene dine slik at du får hentet dem inn om de tar skade. Eventuelt ha remote repair som Satchrat foreslår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...