Jump to content

-CerN-

Medlemmer
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

204 :)
  1. Synes det er helt greit jeg. Kan ikke si jeg med trygghet hadde sendt 15 år gamle dattera mi til å stenges inn i en mørk sal sammen med en 30 åring som liker å døgne med videospill. Som en 27åring som elsker LAN, og også er med på å arrangere LAN som har deltakere mellom 13 og 50, så ble jeg faktisk ganske truffet av denne kommentaren. Jeg forstår tankegangen, samtidig så føles det som at vi voksne menn, som liker dataspill vekker negative assosiasjoner hos folk, og det syns jeg er kjipt.
  2. De snakket med Stork, Flash, Jaedong og Bisu, og deres feedback var at animasjonene måtte være like. Pro-spillere har hardkodet disse animasjonene inn i hjernene sine i snart 2 tiår. Alt de potensielt endrer kan få veldig store reaksjoner i communitien.
  3. Tjah, har da lest hele anmeldelsen, og kjenner meg ikke igjen i mange av punktene. Flere av dem får meg til å stille spørsmål ved hvor vidt anmelderen har forstått alle mekanikkene i spillet.
  4. Du snakker om at hesten ikke tar seg opp, eller ned bratte bakker. Du er klar over at hestene i spillet har ulik strength, og at det er en mekanikk bak dette? Vil du ha en hest som kan klatre, skaff en hest som kan klatre, ikke straff spillet for dybde. Når det gjelder denne ufattelig dårlige kommentaren om Aonuma's entusiasme for bevelig kameravinkel, så har du bommet fullstendig. Her mangler du kulturell forståelse. Grunnen til at han er så meget positiv og entusiastisk for denne funkjsonen, som for oss er helt standard, så er det pg.a. det japanske markedet. Det å bevege kameravinkler med høyre analog er der borte litt kontroversielt. Japanere sliter mye med motion sickness, og de fleste spill tillater ikke å bevege kameraet med analogen. Aonuma prøvde rett og slett å selge det som noe positivt, rett og slett fordi det er kontroversielt. Til og med MGS3 ble sluppet orginalt med statisk kamera, og MGS4 hadde et statisk auto-aim kamera som default i den japanske versjonen. Du tok dette totalt ut av kontekst.
  5. Hvorfor det? Alle anmeldelser er subjektive, men spill har veldig mange objektive kvaliteter. Selv om du/dere syntes spillet ble litt for repetetivt, og klager på noen av de tingene dere gjør, som i og for seg er greit (jeg hadde ikke gitt spillet 10/10 selv), så blir det for dumt. Det finnes veldig mange dårligere spill som dere har gitt høyere karakter enn dette, spill med åpenbare mangler og feil. 6/10 er rett og slett ikke en karakter man gir til et spill som du gledet deg over i 20 timer, før det i din mening, begynte å bli kjedelig. Et 6/10 er da vel typisk relativt middelmådig fra starten, eller har åpenbare mangler. Ikke et spill som er gjennomført kvalitet i alle ledd, men som du, subjektivt som anmelder gikk lei, etter 20 timer. Måten anmeldelsen er skrevet hinter til noe rundt 8/10, ikke 6.
  6. Er vel derfor de skrev den. Clickbait uten sidestykke. Får mange views av denne her.
  7. Alle anmeldelser er subjektive til en viss grad, men det er da så absolutt mange objektive kvaliteter i et spill.
  8. Mest useriøse anmeldelsen jeg noen gang har lest. Dere har mistet meg som leser. Alle kan ha sin mening, men 6/10 blir rett og slett for dumt.
  9. Verdiløst å teste FPS, når dette ikke er oppgaven til HB broene å forbedre. De skal forbedre frame times.
  10. Vil nok ende på ca. 5500 poeng. VR støtter ikke SLI/CF foreløpig.
  11. Spørs vel hvordan man ser på det... Finnes spill på PC som har flere aktive spillere enn det finnes Xbox Ones i verden, f.eks.
  12. Hysj! Regel nr 1. for Usenet: Ikke snakk om Usenet!
×
×
  • Create New...