Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden begynnelsen av august har det vært mye aktivitet i og med at Goons og TEST har angrepet NC./PL sine systemer i Tribute og Vale. Dette er et forsøk på å slå tilbake etter World War Bee og utkastingen av TEST og Co2 som fulgte etter. Det har vært flere store kamper, og selv om NC./PL/PH m.fl. har vunnet de store enkeltkampene har også Goons/TEST klart å ta enkeltsystemer og nå sist en station. 

 

Samtidig er det jaktsesong på Rorquals, carriers og supercarriers flere steder i New Eden.

 

Til vinteren kommer refineries, og en total omlegging av hvordan T2 mats samles. Moons blir endret og må scannes på nytt, og refineries + mining må til for å hente ut T2 mats.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

lite liv her inne :)

Ja, personlig sluttet jeg å spille i fjor sommer. 

Spillesliten jeg hadde krevde litt at jeg satte av hele kvelden for å roame og finne content.

Gadd ikke det etter at jeg fikk meg samboer.

Var frafall fra corpet og mange av de gamle hadde gått afk.

Så joinet vi Goons, men det var så mange folk som joinet fleets der som hadde lite peiling på hva de drev med.

Litt lite givende å drive med mye ""opplæring" under fleets. I hvert fall etter å ha gjort det i en periode i TEST.

 

Jeg er fortsatt i det gamle corpet mitt ser jeg, mens de er ute av goons. Alle tingene mine er vel i Delve på forskjellige stede.

 

Får se om jeg kommer tilbake igjen.

Mener å huske at man kan sende inn en ticket til CCP å få de til å flytte alt til highsec, kanskje jeg gjør det på ett senere tidspunkt.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

 

lite liv her inne :)

Ja, personlig sluttet jeg å spille i fjor sommer.

Spillesliten jeg hadde krevde litt at jeg satte av hele kvelden for å roame og finne content.

Gadd ikke det etter at jeg fikk meg samboer.

Var frafall fra corpet og mange av de gamle hadde gått afk.

Så joinet vi Goons, men det var så mange folk som joinet fleets der som hadde lite peiling på hva de drev med.

Litt lite givende å drive med mye ""opplæring" under fleets. I hvert fall etter å ha gjort det i en periode i TEST.

 

Jeg er fortsatt i det gamle corpet mitt ser jeg, mens de er ute av goons. Alle tingene mine er vel i Delve på forskjellige stede.

 

Får se om jeg kommer tilbake igjen.

Mener å huske at man kan sende inn en ticket til CCP å få de til å flytte alt til highsec, kanskje jeg gjør det på ett senere tidspunkt.

Tror du må bruke "safety assets" funksjonen. Så tinga ender opp i low sec. Usikker tho

Lenke til kommentar

 

 

lite liv her inne :)

Ja, personlig sluttet jeg å spille i fjor sommer.

Spillesliten jeg hadde krevde litt at jeg satte av hele kvelden for å roame og finne content.

Gadd ikke det etter at jeg fikk meg samboer.

Var frafall fra corpet og mange av de gamle hadde gått afk.

Så joinet vi Goons, men det var så mange folk som joinet fleets der som hadde lite peiling på hva de drev med.

Litt lite givende å drive med mye ""opplæring" under fleets. I hvert fall etter å ha gjort det i en periode i TEST.

 

Jeg er fortsatt i det gamle corpet mitt ser jeg, mens de er ute av goons. Alle tingene mine er vel i Delve på forskjellige stede.

 

Får se om jeg kommer tilbake igjen.

Mener å huske at man kan sende inn en ticket til CCP å få de til å flytte alt til highsec, kanskje jeg gjør det på ett senere tidspunkt.

Tror du må bruke "safety assets" funksjonen. Så tinga ender opp i low sec. Usikker tho

 

Oh, jaja, den tid den sorg.

I verste fall så er ting stuck der, var ikke snakk om noen caps uansett og blopsen er allerede i highsec, så ikke noe krise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...