Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Har du vurdert å fly Ishtar eller Dominix med Sentry drones? Da kan du sitte rett ved dronene dine slik at du får hentet dem inn om de tar skade. Eventuelt ha remote repair som Satchrat foreslår.

 

Flyr Dominix + Raven på en alt konto. Tingen er at jeg brukte Dominixen til å tanke, droner til å drepe småships og tractor beams + salvagers. Raven fløy inn etter Domi'n hadde all aggro og fyrte løs cruise missiles.

Mistet en Raven i går fordi den fikk all aggro, og frigate'ene warp jamma den. Hadde gått fint om jeg kunne ha brukt Hobgoblinsa til å drepe de, men dronene blir dessverre oneshotta.

 

Edit: Funker bedre nå, måtte bare tilpasse spillestilen litt. Bittelitt armortank på Raven'en og en remote rep på Domi'en.

Endret av fluks1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er normalt ikke mulig å få grattis spilletid på eksisterende konto. Unntaket er at CCP innimellom sender ut e-post til folk med utgått konto med tilbud om 3 (eller 5?) dager gratis spilletid.

Jeg har fått et par av disse e-postene, men aldri utnyttet de. Jeg får håpe at det dukker en slik en i løpet av de nærmeste dagene da.

Lenke til kommentar

Har starta å frapse litt for en stund siden. Var opprinnelig kun ment for meg selv så jeg kunne se tilbake på hva jeg faktisk gjør i PVP. Det kan jo koke en del oppi topplokket som dere vet. Har oppdaget masse gode og dårlige vaner og forsøker etterhvert å rette opp de dårlige vanene. Er ikke alt som er super-interessant, og jeg skal ikke påberope meg noe som helst "l337 skillz", men det er kanskje interessant for de av dere som ikke pvp'er så mye.

 

Jeg hater å editere, så ting er stort sett bare klippet og limt sammen. Inkluderer Teamspeak pjattinga som foregår underveis i stedet for monga musikk som ingen er interessert i uansett.

 

Forhåpentligvis interessant og til nytte for noen av dere. Fly safe =)

 

http://www.youtube.com/user/Drkayb?feature=watch

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er mulig, men ikke ideelt.

 

Hvor godt det vil fungere i praksis avhenger av hvor godt mobiltnett det er der du er, med din mobilleverandør. Er ikke nettilkoblingen god, så kan det gå utover hvor spillbart eve er. Varierer litt etter hva du skal gjøre, men sannsynligvis så går det ganske greit, om du ihvertfall har 3g-dekning.

 

Pvp + teamspeak eller lignende ved siden av spillet, kan øke kravene til båndbredde, og gjøre konsekvensene av dårlig nett større.

 

Prisen... varierer jo etter hva slags mobilabbonement du har. Går jo ikke ivei noe voldsomt til datatrafikk på nettspill, så om du uansett er avhengig av mobilnett for å komme deg på nett så skal det godt gjøres at du merker det, fra eller til.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg syns det hadde vært kjekt om vi nordmenn samla oss i større grad, Jeg er med i en åpen og casual og internasjonal corp kalt Turalyon plus, de tar inn members i alle klasser, vi er en rundt 220 mann nå og det organiseres i stor grad alle slags aktiviteter. De støtter deg med mining og pvp skip imot at du bidrar litt på fleet operations.

 

 

En note her er da at vi er en del av gallente Faction warfare, noe som i min mening gir større trygghet i lowsec, men vi har base i higsec med lett tilgang til low

 

mitt ingame navn er ash'wa

Endret av ashwa_InnleggNO
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg syns det hadde vært kjekt om vi nordmenn samla oss i større grad, Jeg er med i en åpen og casual og internasjonal corp kalt Turalyon plus, de tar inn members i alle klasser, vi er en rundt 220 mann nå og det organiseres i stor grad alle slags aktiviteter. De støtter deg med mining og pvp skip imot at du bidrar litt på fleet operations.

 

 

En note her er da at vi er en del av gallente Faction warfare, noe som i min mening gir større trygghet i lowsec, men vi har base i higsec med lett tilgang til low

 

mitt ingame navn er ash'wa

 

Eh, dere er i gallente FW og driver med mining? Svært dårlig kombinasjon spør du meg

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Prøvde dette spillet for et par år siden, det tar jo evigheter å reise tvers over verdenen.

Ble til at jeg kjedet meg i hjel uten å finne noen glede med dette spillet.

 

Spillet har nesten 400 tusen aktive kontoer, selvfølgelig tar det lang tid å reise på tvers over verdenen da verdenen må være stor nok til å huse så mange spillere. Har du en jumpclone kan du reise til den andre siden av kartet ved et par museklikk.

 

Du kjedet deg ihjel fordi du ikke visste hvordan du skulle spille med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...