Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilleren lå i et stål-etui i lommen min, skulle nesten tro at glasset på skjermen var lagt skjevt, slik at det lå et trykk rundt det.

 

Jøss.. Jeg har gått med min ubeskyttet i samme lomme som mobilen i et halvt år, og den er fortsatt like fin. Synes spilleren er stor nok fra før, så jeg orker ikke putte den i en matboks.

Lenke til kommentar

Fikk D2'en på onsdag, men har hatt litt trøbbel med pc'en så har ikke fått gjort noe neda.

Har et par spørsmål.

  • Har tenkt til å oppgradere firmware, men hvilken skal jeg oppgradere til? Euorpeisk eller asiatisk, og er dette bare skins/themes?
  • Hvordan fungerer oppgraderinga?
  • Hvilket filformat skal jeg bruke for å få best mulig lydkvalitet og som tar minst mulig plass? Har ikke mer enn ca. 600 sanger på 8gb. Så noen foreslo mp3 fil med 320 kbps

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar

Jeg har oppgradert til 3.57 firmware (koreansk tror jeg). Den fungerer fint med flash-skins og virker stabil.

 

Jeg sliter med å finne ut hvordan hvordan jeg bruker live bookmarks, slik at jeg kan pause midt i et track når jeg hører på lydbøker, for også høre på det senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Må man bruke noe spesielt program for å oppgradere firmware på D2'en?

Kan noen forklare lett hvordan man gjør det?

 

står forklart både på iaudiophile.net og cowon sine egne nettsider

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hvordan er lydkvaliteten til D2 sammenlignet med Meizu M6?

 

Leste at de begge brukte samme lydchip.

 

Hvordan er lydkvaliteten paa disse spillerene sammenlignet med n810?

 

bedre i begge tilfeller

Lenke til kommentar

Da har jeg anskaffet herligheten med 16 GB og et 16 GB minnekort, men hvordan funker det? Får ikke noe indikasjon på at kortet er satt inn i spilleren, får heller ikke opp den ekstra plassen i Windows når den er koblet til.

Ellers så ser den god ut, litt vanskelig å finne ting siden du ikke har en utforsker på samme måte som jeg er vandt med Creative.

 

Den kan spille .avi-filmer?

Lenke til kommentar
Da har jeg anskaffet herligheten med 16 GB og et 16 GB minnekort, men hvordan funker det? Får ikke noe indikasjon på at kortet er satt inn i spilleren, får heller ikke opp den ekstra plassen i Windows når den er koblet til.

Ellers så ser den god ut, litt vanskelig å finne ting siden du ikke har en utforsker på samme måte som jeg er vandt med Creative.

 

Den kan spille .avi-filmer?

 

Merkelig at du ikke får opp kortet som egen stasjon.. Kanskje det må formateres?

 

Jeg veit ikke hvordan det funker på Creative, men du kan jo bla deg rundt på både kortet og spilleren hvis du velger "folders" i steden for "artist" eller "album".

Lenke til kommentar

Kortet er ikke noe i veien med, overfører musikk til det nå as I write, men hvordan legger det seg på spilleren? Vil de sangene dukke opp sammen med de andre sangene som er på spilleren eller må jeg velge de som en annen spilleliste?

Kunne ikke gjøre noe meg kortet gjennom spilleren (ikke under overføring eller utforskning via PC'en).

Hva er nyeste Firmware? Har 2.57 nå og et SDHC-kort.

 

Hva går under kategorien Flash? Er det filmer som ligger på Youtube? .flv er det vel?

 

Fikk til sangene nå, var enklere enn jeg trodde :wee: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...