Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er vurdere å kjøpe denne spilleren. Men har et par spørsmål. Beklager hvis de har blitt svart på før.

 

1) Holder battriet faktisk i 50 timer?

2) Hvor lett er det å ta over musikk? Jeg har ipod nå og syns det er veldig tungvit å måtte bruke itunes.

3) Tåler den mye? Har knust en del skjermer, aner ikke hvordan men de blir alltid ødelagt.

4) Er det noe spill på den? Alltid greit med litt annen underholdning.

5) Kan man lage og/eller redigere spillelister på den?

 

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg er vurdere å kjøpe denne spilleren. Men har et par spørsmål. Beklager hvis de har blitt svart på før.

 

1) Holder battriet faktisk i 50 timer?

2) Hvor lett er det å ta over musikk? Jeg har ipod nå og syns det er veldig tungvit å måtte bruke itunes.

3) Tåler den mye? Har knust en del skjermer, aner ikke hvordan men de blir alltid ødelagt.

4) Er det noe spill på den? Alltid greit med litt annen underholdning.

5) Kan man lage og/eller redigere spillelister på den?

 

takk

 

1. Batteriet holder over 45 timer vil jeg tro, men dette kommer helt ann på bruk. Når disse tidene testes brukes det en MP3 med lav bitrate, skjermen er alltid av og volumet er ganske lavt.

2. Musikken kan du føre over med drag'n'drop, bruke programmet som følger med eller din favorittspiller (WinAmp, mediamonkey++)

3. Den tåler en god del vil jeg påstå.. men jeg har den for det meste bare i lommen elns så det er ikke mye skade den kan få der.

4. Den kan spille av en del flash spill ja, men det kan være litt irriterende og bruke touchskjerm til spilling. Har sett folk laget Linerider versjon og en liten Wikipedia versjon til D2.

5. Vet ikke.. frykter det verste..

Lenke til kommentar
Versjonen som i Norge markedsføres som at den har DAB-støtte, støtter den også DMB?

 

Kan man anta at alle spillere som støtter DMB også støtter DAB? Det er jo samme teknologi.. Mersom... ;)

 

-C-

 

Det står DMB to plasser bak på spilleren min (Cowon D2 DAB 4GB), så den har DMB støtte ja (ikke at jeg helt vet hva det er da).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei

 

Får Cowon D2 DAB 8gb snart, og det jeg lurer på er jo at det mest sannsynelig kommer med et 4.** firmware.

 

Er det mulig for meg å nedgradere til 3.53b for å kunne legge til skins som dette : http://cowond2.god.su/index.php?name=Files...ile&lid=238

 

 

 

Det jeg også lurer på er om noen kan anbefalle et stort og bra minnekort til denne spilleren?

 

Takk for de som svarer :)

Lenke til kommentar
Hei

 

Får Cowon D2 DAB 8gb snart, og det jeg lurer på er jo at det mest sannsynelig kommer med et 4.** firmware.

 

Er det mulig for meg å nedgradere til 3.53b for å kunne legge til skins som dette : http://cowond2.god.su/index.php?name=Files...ile&lid=238

 

 

 

Det jeg også lurer på er om noen kan anbefalle et stort og bra minnekort til denne spilleren?

 

Takk for de som svarer :)

Slik jeg har forstått det så fungerer oppgraderingen slik at alt slettes og tilbakestilles til v. 1.0 eller noe slikt. Deretter oppgraderes den til den ønskede versjonen.

 

Å nedgradere burde derfor ikke være noe problem.

 

 

Når det gjelder minnekort så bruker jeg dette selv og er godt fornøyd.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Hei

 

Får Cowon D2 DAB 8gb snart, og det jeg lurer på er jo at det mest sannsynelig kommer med et 4.** firmware.

 

Er det mulig for meg å nedgradere til 3.53b for å kunne legge til skins som dette : http://cowond2.god.su/index.php?name=Files...ile&lid=238

 

 

 

Det jeg også lurer på er om noen kan anbefalle et stort og bra minnekort til denne spilleren?

 

Takk for de som svarer :)

Slik jeg har forstått det så fungerer oppgraderingen slik at alt slettes og tilbakestilles til v. 1.0 eller noe slikt. Deretter oppgraderes den til den ønskede versjonen.

 

Å nedgradere burde derfor ikke være noe problem.

 

 

Når det gjelder minnekort så bruker jeg dette selv og er godt fornøyd.

 

 

Trodde DAB versjonen hadde eget firmware jeg altså 4 og oppover. Står enten Cowon D2 DAB eller Cowon D2 på firmwarene.

 

 

 

Finnes det noen kule skins / themes til nåværende firmware til DAB da?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Hei

 

Får Cowon D2 DAB 8gb snart, og det jeg lurer på er jo at det mest sannsynelig kommer med et 4.** firmware.

 

Er det mulig for meg å nedgradere til 3.53b for å kunne legge til skins som dette : http://cowond2.god.su/index.php?name=Files...ile&lid=238

 

 

 

Det jeg også lurer på er om noen kan anbefalle et stort og bra minnekort til denne spilleren?

 

Takk for de som svarer :)

Slik jeg har forstått det så fungerer oppgraderingen slik at alt slettes og tilbakestilles til v. 1.0 eller noe slikt. Deretter oppgraderes den til den ønskede versjonen.

 

Å nedgradere burde derfor ikke være noe problem.

 

 

Når det gjelder minnekort så bruker jeg dette selv og er godt fornøyd.

 

 

 

Trodde DAB versjonen hadde eget firmware jeg altså 4 og oppover. Står enten Cowon D2 DAB eller Cowon D2 på firmwarene.

 

 

 

Finnes det noen kule skins / themes til nåværende firmware til DAB da?

DAB versjonen har egen firmware ja (4.xx), så du må passe på å velge riktig.

 

Nedgradering burde gå greit, men ikke til firmware som ikke er for DAB versjonen. Jeg glemte nummereringen når jeg skrev det forrige innlegget.

 

Jeg vet ikke om noen skins, har bare endret bakgrunnsbildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...