Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ut og reise om ikke så lenge, og må ha noe lite, og kompakt. Og det samme gjelder på skolen. Synes headset er litt knotete når jeg ikke sitter i mitt eget hus.

Velger derfor ørepropper.

Dog, disse øreproppene må være ear-buds, og ikke in-ears.

 

Noen som har propper og anbefale, hvis dette er riktig tråd og spørre om slikt?

Budjsett på ca. 1000 kroner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Skal ut og reise om ikke så lenge, og må ha noe lite, og kompakt. Og det samme gjelder på skolen. Synes headset er litt knotete når jeg ikke sitter i mitt eget hus.

Velger derfor ørepropper.

Dog, disse øreproppene må være ear-buds, og ikke in-ears.

 

Noen som har propper og anbefale, hvis dette er riktig tråd og spørre om slikt?

Budjsett på ca. 1000 kroner.

Klipsch Image S4/S4i om du bruker iPhone.

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Skal ut og reise om ikke så lenge, og må ha noe lite, og kompakt. Og det samme gjelder på skolen. Synes headset er litt knotete når jeg ikke sitter i mitt eget hus.

Velger derfor ørepropper.

Dog, disse øreproppene må være ear-buds, og ikke in-ears.

 

Noen som har propper og anbefale, hvis dette er riktig tråd og spørre om slikt?

Budjsett på ca. 1000 kroner.

Klipsch Image S4/S4i om du bruker iPhone.

Bruker iPhone, ja, men disse er jo in-ear's.

Har dårlige erfaringer med in-ear's. Ingen jeg har prøvd har passet øret mitt.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke ønsker nøytral lyd tror jeg ikke Q701 vil passe deg særlig bra. Men når du sier at de blir for nøytrale og kjedelige, hva ønsker du egentlig da? Sprite opp med ekstra diskant og bass? Og hva har du av forsterker?

Tenkte nøytral i form av at de ikke gir all verdens av detaljer. Mulig det var litt feil bruk av ord. Per i dag har jeg kun en nuforce udac til å drifte hodetelefonene, men ser ikke bort i fra at disse blir byttet ut. Jeg ønsker hvert fall hodetelefoner som er et par hakk over de jeg har nå.

Trodde gjerne Q701 passet, da de har mer bass enn K701/702 ?

 

Her går jeg fra en utgått model ah-d1000 til 1200,- til eventuelt Q701 til 3500,- det burde vell være et par hakk opp? Tenkte å følge med på ebay fremover og se om det dukker opp ah-d5000 til en grei pris.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Etter det jeg har lest på Head-Fi er det bedre å kjøpe K701/2 og heller stille EQ'en litt. Det er samme hodetelefonen, bare at Q701 har blitt tveaket litt, men ikke noe man ikke kan oppnå ved å leke litt i instillinger på avspilleren. Bare vær obs på at både k701 og Q701 er relativt tungdrevne hodetelefoner.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...