Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

MultiGamerClub skrev (10 timer siden):

Noen ganger lurer jeg på om bunnplaten på gamle BMW'er er laget av gull med så høye priser.

Dessverre holder ikke andre biler seg så godt i pris da de ofte ikke har kvaliteten eller markedsinterressen gamle BMWer har. Det man burde spørre seg om er "hvorfor vil ingen ha bilen min" istedet for å stille spørsmål ved hvorfor gamle BMWer er verdsatt.

Nå mener jeg ikke bilen Gavekort linket er verdt det de ber om altså, for all del.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Simkin said:
  • Daglig leder: Zaki Mowahid 

Så da er det nok helt sikkert ei seriøs sjappe, som vi har sett av våre nye landsmenn og bruktbilsjapper her tidligere.

Kan vel hende at Zaki driver en mer seriøs sjappe enn Olsen Bil :)

@Sydvest: hva i all verden skal du oppnå med å tipse tidligere eier? Har det skjedd noe ulovlig her som han bør vite om? Solgt er solgt, men du ønsker kanskje å gni inn at han har solgt bilen sin for billig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nja, de gangene privatpersoner får tyn er som regel når de legger ut samme bil til en høyere pris, men uten å nevne noen av manglene som tidligere selger har opplyst om eller å skrive den klassiske "sikkert en bagatell" når forrige eier har utredet at det er en større feil. Eksempel:

Selger 1: AC på bilen fungerer ikke, et verksted har diagnostert feilen og det må byttes kondenser pga. sprekk, arbeidet krever flere arbeidstimer + kondenser og gass. Har fått tilbud på 15k for jobben.

Selger 2: AC blåser ikke kaldt, trenger sikkert bare å fylle på gass.

Lenke til kommentar
Javisst skrev (53 minutter siden):

Mazda RX-8 | FINN.no

Skriver én linje om bilen med motorproblemer som skal selges for 90k.

"Ring ved interesse, orker ikke svare på mange meldinger".

Neivel.

Tror ikke det finnes en RX-8 over 100.000 km som ikke har byttet/overhalt motor når de omsider spiser opp apex pakningene. Tomgangsproblemene tipper jeg er forårsaket av vakuumlekkasje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Javisst said:

"Ring ved interesse, orker ikke svare på mange meldinger".

Det er forsåvidt hakket bedre enn de som skriver: "Orker ikke å skrive, send en PM ved interesse". Hva tror de at de må gjøre da? Jo, skrive den samme infoen som de kunne ha puttet i annonsen, men nå til alle individuelt. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...