Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81835263

En som har blitt litt for mye inspirert av fast and furious, lambo dører, nos bottle i bagasjen 

Han kan bare glemme å få 165 000 kr for den der.. Tror kanskje noen er villig til å gi 40-50 000 om han er heldig. Grøss.

 

Men han får bare ta det som det kommer. Folk som driver på slikt fortjener all dritt de kan få

 

----------------

 

Nå har steike meg Giulia kommet ser det ut til. Trodde ikke de skulle komme før neste år. Blir nok en slik på meg, eller en bmw 3 serie.

 

link:

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83264811

 

De hadde en til 1.3 mill tidligere, men kanskje den er solgt allerede?

Endret av Gjest
Skrevet (endret)

Var jo nitrist fargevalg på både eksteriør og interiør på den Giuliaen. Også litt synd at de skal ha såpass mye for en diesel-versjon. (Dog mye ekstrautstyr).

Endret av Vertical^
Skrevet

Hva er 800hk egentlig? Er det det som fungerer på dyno i andregir, knuser diffen på vei ut av gårdsrommet og hiver råder i asfalten ved første downshift?

Hei bestefar!

  • Liker 1
Skrevet

Hehe. Jeg kan sikkert hive på en løvblåser og E85 på min også, men du har jo ikke akkurat et pålitelig oppsett med vanlige støpte komponenter dimensjonert for å fise bestemor og bestefar til Bunnpris.

Skrevet

Hehe. Jeg kan sikkert hive på en løvblåser og E85 på min også, men du har jo ikke akkurat et pålitelig oppsett med vanlige støpte komponenter dimensjonert for å fise bestemor og bestefar til Bunnpris.

Nå kjører man vel ikke med E85, race map og 2.5 bar ladetrykk om man drar til butikken.

 

Med blyfri 95 og normal map yter den stabile 220hk. Det funker fint til butikken.

 

Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa.

Skrevet

 

Hehe. Jeg kan sikkert hive på en løvblåser og E85 på min også, men du har jo ikke akkurat et pålitelig oppsett med vanlige støpte komponenter dimensjonert for å fise bestemor og bestefar til Bunnpris.

Nå kjører man vel ikke med E85, race map og 2.5 bar ladetrykk om man drar til butikken.

 

Med blyfri 95 og normal map yter den stabile 220hk. Det funker fint til butikken.

 

Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa.

 

 

Neida. Var bare et absurd eksempel. For å formulere meg saklig så er det forskjell på 800 hestekrefter man kan bruke jevnlig på bane, og 800 hestekrefter som man kan bruke én gang. Det er fort gjort å skryte av 800 hestekrefter på dyno uten at man faktisk har en motor skikket for den kraften.

Skrevet

 

Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa.

 

Semi-relevant: Finnes det noen dragstriper i Norge? Tenker da på "proft" opplegg med tidtakere, slik man ser i USA bl.a. Har aldri hørt om at det finnes i Norge, men jeg har ikke akkurat vanket i bil-miljøet heller.

Skrevet

 

Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa.

Semi-relevant: Finnes det noen dragstriper i Norge? Tenker da på "proft" opplegg med tidtakere, slik man ser i USA bl.a. Har aldri hørt om at det finnes i Norge, men jeg har ikke akkurat vanket i bil-miljøet heller.

Proft å proft men tillogmed her i Nord-Norge arrangeres det dragrace i ny å ned. På Tromsø flyplass f.eks.

Skrevet

 

 

Hehe. Jeg kan sikkert hive på en løvblåser og E85 på min også, men du har jo ikke akkurat et pålitelig oppsett med vanlige støpte komponenter dimensjonert for å fise bestemor og bestefar til Bunnpris.

Nå kjører man vel ikke med E85, race map og 2.5 bar ladetrykk om man drar til butikken.

 

Med blyfri 95 og normal map yter den stabile 220hk. Det funker fint til butikken.

 

Men greit å kunne pushe 800hk på dragstripa.

 

 

Neida. Var bare et absurd eksempel. For å formulere meg saklig så er det forskjell på 800 hestekrefter man kan bruke jevnlig på bane, og 800 hestekrefter som man kan bruke én gang. Det er fort gjort å skryte av 800 hestekrefter på dyno uten at man faktisk har en motor skikket for den kraften.

 

Audier fra denne årgang er ganske utprøvd når det kommer til å dra ut effekt, så 800hk stabile hester er nok tilfellet om han bare har valgt å følge et utprøvd oppsett. Det er faktisk ganske mange år siden nå de enkelte raset rundt med 4 sifferet antall hester på Audi og fortsatt holdbare motorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...