Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne blir jo nesten sleeper sammenlignet med de minste diesel versjonene med mye råere styling.

http://www.finn.no/74271545

Jeg har sagt det før, sier det nå og kommer garantert til å si det igjen.

X6 er det suverent styggeste som noensinne har har hatt en BMW-logo. Og den kommer godt opp på styggeste bil-lista uansett merke.

Let me present:

E36 compact

Både BMW og MB gikk på en massiv image-smell med compact bilene sine, herre jemini noe så fælt.

Snakk om Mercedes. CLCen er flott den. 

post-187645-0-84886300-1460968350_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E65 (7er) er ikke nødvendigvis så stygg, er like stor/liten fan av E65 som E60 (5er). E71/F16 (X6) er ingen fryd å se på, men det slår ikke E36/5 (3er compact) og E46/5 som Mr. A nevnte.

Skrevet

Ja, X6 og E65 er støgge, men ingen kan måle seg med kongen. Jeg husker første gang jeg så den, jeg ble regelrett sint over at designeren antagelig er i live, og ikke fikk en kule i panna. Den pølsa under frontruta er 1000-årets dårligste idé på bilfronten.

Kjørte faktisk forbi en Multipla i Trondheim en uke eller to siden, what the fuck.

Skrevet

E65 (7er) er ikke nødvendigvis så stygg, er like stor/liten fan av E65 som E60 (5er). E71/F16 (X6) er ingen fryd å se på, men det slår ikke E36/5 (3er compact) og E46/5 som Mr. A nevnte.

E65 facelift kan jeg gå med på at ser grei ut, men pre faceliften ser veldig sær ut.

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

Hva med å dele denne tråden i to? En med linker eller bilder og en hvor dere kan diskutere hvilken BMW som er styggest?

• Liker 3
Skrevet

Den var tøff. Hadde jeg vært mekkekyndig og hatt tilgang på et lovlig 4x4-område(finnes slike?) hadde jeg slått til.

Er litt usikker. Måtte eventuelt blitt at du hadde en stor gård elle lignende slik at du kunne kjøre offroad litt i skjul. Ellers er det vel egentlig ulovlig å kjøre noe annet sted enn på vei i Norge, om det er privat eller offentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...