Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh, må ha sett rart ut for eventuelle tilskuere. En mann som prøver å snu bilen på ryggen, og går stadig ut for å se om det nærmer seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(...) og den er forsegla med DITEC lakkforsegling. Du treng altså aldri polere den!! (...)

:nei:  Skjønner ikke hvorfor folk trur på det tullet?

• Liker 2
Skrevet

Tror de fleste skjønner det du, selger hadde likevel vært litt unik på bildene sine som er langt morsomere å diskutere om enn at selger er en tufs for å prise bilen sin for høyt :)

• Liker 2
Skrevet

Det kan hende at du må betale moms og avgifter på den, og så registrere den på nytt.

Jeg vet ikke om det er feil i annonsen eller hva det er, men de fleste diplomatbiler jeg har funnet inkluderer ikke moms og avgifter.

Skrevet (endret)

W12 motor, elendige bilder, null beskrivelse/info, skitten som fy og manglende radio. Jeg har sett delebiler bli solgt bedre enn denne bilen som kostet opp mot 2 millioner (?) da den var ny.

Endret av Gavekort
Skrevet

Tøff bil ja, men den trenger en liten innvendig vask, skinnrens/puss og sette inn Radio.

Så en slik i hvit her forrige helg, er tøft når det står 850i bak og tøffe biler generelt men de må være godt tatt vare på ellers faller første og helhetsinntrykket kjapt.

Skrevet

Huff. USA mishandlet biler på den tiden, ved å kvele motorene og sette på stygge bumpere.

Det samme med Porsche 911 som fikk de grusomme bumper-klossene.

OawgHYt.jpg

2RYIDAv.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...